Snyggt att klippa en Sinn på MyrornaGårdagens inköp på myrorna är nu ett påbörjat projekt.Får se vad slutresultatet blir.Trevlig kväll//![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt att klippa en Sinn på MyrornaGårdagens inköp på myrorna är nu ett påbörjat projekt.Får se vad slutresultatet blir.Trevlig kväll//![]()
![]()
Så känner jag ofta haha! Hur mycket vill du ha?När man fotar klocka för att lägga ut till salu och får ågren för att den e så jävla snygg... Nån som upplevt samma? Nåja, jag får bita ihop... Kommer ut imorrn tror ja
![]()
![]()
Vill? Massor!Så känner jag ofta haha! Hur mycket vill du ha?
Stenhård!Filar ändlänkar.
![]()
![]()
![]()
Fin klocka. Lite passande pluggandet ocksåDeltenta imorgon!
![]()
Ja eller kanske skulle jag haft en Bulova Accutron tro?Fin klocka. Lite passande pluggandet också![]()
Ännu bättreJa eller kanske skulle jag haft en Bulova Accutron tro?![]()
Passade på att fylla på Whiskyförådet när jag ändå handlade i förmiddags. En favorit (Dalwhinnie) och en nykomling på bolaget (The Glenrothes), där den senare givetvis måste testas till torsdagswhiskyn ...
![]()
Yep, den funkar ...
![]()
Tack! Är nöjd med resultatet så jag bytte trots det.Stenhård!
Den var ju inte sämre!Tack! Är nöjd resultatet så jag bytte trots det.
![]()
Är supernöjd med den. Senaste fyndet och nu en av favoriterna i samlingen. Bättre bild:Den var ju inte sämre!
Riktigt avancerade grejor med andra ord! Häftigt att tekniken har gått framåt så mycket, känns inte som det var så längesen det bara var en rörkonstruktion i rostfritt stål.Titanet används för sin styrka, framförallt vridstyvheten. Det är ju ”billigare” än kevlar, också...
Även nödvändigt att ha olika vikter på olika ramar, en superlätt ram ställer höga krav på brukaren.
Det finns massor med justeringsmöjligheter, nästan allt går att ändra!
Frugan har ändrat ryggstödslutningen och flyttat fram bakaxeln (kevlar) ett par centimeter.
Vilken räcer det blev!
Måste ordna så du får testa en sportrulle!![]()
Delad glädje är ju dubbel glädje! Gäller inte det kärlek med?Funderar på om man ska lägga denna på blocket. Har 1-2 klockor mer än jag vill och kärleken blir lite utspädd.
![]()
Delad glädje är ju dubbel glädje! Gäller inte det kärlek med?
(Iofs minns jag att min fru hade synpunkter på det resonemanget)![]()
Hur har det gått med magen då, klarat dig?Laddar iför sista dagen i Indien, bara två presentationer kvarLivet på resande fot är fantastiskt! Jag har fått uppleva hotellrum, konferensrum, fabriker, flygplatser och Indien från insidan av taxi
Nu längtar jag hem!
Tja, inget speciellt men den funkade som medhavd lunch på en kvart. Bbq såsen gjorde rätt mycket, mycket sallad och mindre kladd än snabbmatskedjorna.Den burgaren där bak ser inte särskilt stolt ut..
Riktigt trevlig bild!! Hoppas det blir en bra helg![]()
Preppar för en helg hos päronen på Öland![]()