Vad är det för klocka? Jag har inte sett till den förut.Lägger ut annons på köp&sälj!![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för klocka? Jag har inte sett till den förut.Lägger ut annons på köp&sälj!![]()
![]()
![]()
Spinnaker heter märket. Riktigt fina klockor för ett minst sagt bra pris. De använder Seikos verk bland annat.Vad är det för klocka? Jag har inte sett till den förut.
Den måste jag lästa lite omSpinnaker heter märket. Riktigt fina klockor för ett minst sagt bra pris. De använder Seikos verk bland annat.
https://klocksnack.se/threads/spinnaker-spence-sp-5066-02-nära-nyskick.120493/
Det tycker jag!Den måste jag lästa lite omtack!
Och hur smakade den???Passade på att fylla på Whiskyförådet när jag ändå handlade i förmiddags. En favorit (Dalwhinnie) och en nykomling på bolaget (The Glenrothes), där den senare givetvis måste testas till torsdagswhiskyn ...
![]()
Yep, den funkar ...
![]()
Vad var omdömet om Glenrothes? Har en Glenrothes Robur hemma som jag inte öppnat än.Passade på att fylla på Whiskyförådet när jag ändå handlade i förmiddags. En favorit (Dalwhinnie) och en nykomling på bolaget (The Glenrothes), där den senare givetvis måste testas till torsdagswhiskyn ...
![]()
Yep, den funkar ...
![]()
Intressanta klockor man inte känner till
Verkligen, jag har haft skx009 tidigare,och denna känns mer välbyggd. Jag har gått mer mot mindre klockor nu så denna kändes tyvärr lite stor på mig. =(Intressanta klockor man inte känner till
Känns som mycket klocka för pengarna.
Jag har klarat magen, men kört otroligt säkert. Bara varm mat, vatten från flaska, tvättat händerna regelbundet följt av hand sprit, och inga händer i ansiktet. Hade jag inte behövt jobba hade slappnat av.Hur har det gått med magen då, klarat dig?
Den här skall jag testa...
![]()
Det tag nog ett tag att komma in i den, tung och tjock..Jag har klarat magen, men kört otroligt säkert. Bara varm mat, vatten från flaska, tvättat händerna regelbundet följt av hand sprit, och inga händer i ansiktet. Hade jag inte behövt jobba hade slappnat av.
Lycka till!
Är boken bra? Jag gillar Neal!
Och bäst är den gamla(?) eller den nya?Fredagskänsla![]()
![]()
![]()
Grattis!Fira min födelsedag med länk och kaffe
![]()
Bra fråga!Och bäst är den gamla(?) eller den nya?