• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lägger ut annons på köp&sälj! ;)
20190926_091125-01.jpeg
20190926_091141-01.jpeg
Vad är det för klocka? Jag har inte sett till den förut.

Passade på att fylla på Whiskyförådet när jag ändå handlade i förmiddags. En favorit (Dalwhinnie) och en nykomling på bolaget (The Glenrothes), där den senare givetvis måste testas till torsdagswhiskyn ... :happyhappy:
Whisky x 2 2019-09-26.jpg

Yep, den funkar ... :cigar:
IWC A 2019-09-26 (Whisky).jpg
Vad var omdömet om Glenrothes? Har en Glenrothes Robur hemma som jag inte öppnat än.

Jag har klarat magen, men kört otroligt säkert. Bara varm mat, vatten från flaska, tvättat händerna regelbundet följt av hand sprit, och inga händer i ansiktet. Hade jag inte behövt jobba hade slappnat av.
Lycka till!
Är boken bra? Jag gillar Neal!
Det tag nog ett tag att komma in i den, tung och tjock..
Snowcrash och Anathem är ju bra, Reamde och Seveneves superbäst.
Crypotonomicon sådär tyckte jag när jag läste den.

Och bäst är den gamla(?) eller den nya?
Bra fråga!
De har bägge saker jag gillar.
Men den nya till höger har markant mycket bättre tavla för att läsa av den analoga delen. Lika markant mycket bättre är den gamla digitala delen.
Den nya har mer funktioner, tex stegräknare och går att para med klockan. Sä därför kör jag bägge idag för att reda ut dessa punkter :)

Tillbaka
Topp