Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra klockval! Otroligt bra t o m. Namnet och Milgauss tåligheten måste vara optimal. Inte lika matcho som en IWC Big pilot på en stridspilot, men bra nära!
Det är lördag Affe. Gör något annat idag.Ska till och börja skrapa rent fönster från överflödig färg!
![]()
![]()
![]()
Det är väl ingen som skyller på piloterna?Svär över hösten. Sen är jag som pilot som flyger mellan jordens länder en av de mest bespottade människor som finns just nu verkar det som i klimatdebattens spår. Well - jag står på mig med detta flygarur.
![]()
Godmorgon @TuktukÄr det kappsegling? Då måste det vara lördag. Trevlig helg!
![]()
Tack. Är väldigt nöjd med den!Bra klockval! Otroligt bra t o m. Namnet och Milgauss tåligheten måste vara optimal. Inte lika matcho som en IWC Big pilot på en stridspilot, men bra nära!
Godmorgon @laketwigInventerar förrådet av kinesisk gräslök.
![]()
Godförmiddag @Stroboman !!!//God morgon KS!
Rekordsenfrukost i dag!
8 grader och mulet, regnat har det gjort också!![]()
![]()
![]()
Goddagens @LESA!Godförmiddag @Stroboman !!!//![]()
Mycket pang för pengen, dessutom riktigt trevliga tavlor, gillar strukturen!![]()
Till havs med en rätt så charmig micro-'dykare'. Trevlig helg!