Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns som ett givet val!Beställt en Chucks Burger
![]()
Om han inte ätit upp moroten kan du säkert få den...Den där var nice. Kan tänka mig att befria dig från den om du för för dig att flippa den.
Murphy ser säkert till att bagaget står i receptionen när ni går till frukost.Gokväll. Då är man i Florens och tittar ut genom fönstret på vår lilla bakgata.Vi är där dvs frun och jag men vårat incheckade bagage är inte där. Som tur är i det tragiska är att flygbiljett är betald med AE, så nu imorgon = shoppa loss enligt gällande förseningspolicyn. //![]()
För att ibland måste man; hinner inte alltid hämta glasDricker du Stout direkt ur flaskan![]()
IckeMurphy ser säkert till att bagaget står i receptionen när ni går till frukost.![]()
Borde finnas skyltar man kan sätta upp "Mellofri zon"Mellofritt i garaget!
![]()
Drinks?
![]()
Grattis!IckeVi bor Inte på hotell utan en lånad lägenhet och policyn är först 4 timmar sen = handla nödvändigt för max 4000 kronor per person . Next step ytterligare 4 timmar får man handla för max 4000 kr per person så summan av kardemumman max 8000 per person efter 8 timmar försenat bagage. //
ps: vi landade strax efter kl 1200 idag så.....
Lägga upp smygbild???Kollar på mello med familjen!
Men spanar i smyg in lumen
Hehe santBorde finnas skyltar man kan sätta upp "Mellofri zon"![]()
Vilka stiliga kamrater du måste haTvättat länkar med ett par kompisar med delat intresse.
![]()
Den där var nice. Kan tänka mig att befria dig från den om du för för dig att flippa den.
Ouch, det såg tunt ut...! Här välfylld magge, hemlagad pizza!
![]()
Osäker på vilket liv du lever faktiskt
Tar lite av det saltigaste saltet..
![]()
Har du skrinlagt planerna på att införskaffa länk till den ? Vill minnas att den var hutlöst dyrTackar! Så långt har jag inte tänkt faktiskt, men det är en riktigt tung och trevlig pjäs!
![]()
Tackar! Så långt har jag inte tänkt faktiskt, men det är en riktigt tung och trevlig pjäs!
![]()
Har du skrinlagt planerna på att införskaffa länk till den ?
Vill minnas att den var hutlöst dyr![]()
väldigt fin var den, min superocean i stål väger 179gram... din måste verkligen vara en tung pjäs
![]()