Diskretion är hedersordetAldrig noterat att du snusar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Diskretion är hedersordetAldrig noterat att du snusar![]()
Haha, jag tror inte det syns att jag har snus i munnen men nog fan är dosan alltid på bordet!Diskretion är hedersordet![]()
Snyggt band till den klockan! Hade själv span på ett sånt, innan Hirsch sparkade sin svenska agent. Efteråt fick jag tyvärr inte längre någon tillgång till det märket. Hirsch har lite för stora inköpskrav för min business, tråkigt nog.Köpt nytt gummi från Hirsch till min nyinkomna 6309-7049
![]()
Förstår, synd. Faktiskt första gången jag testar gummi från just Hirsch. Väldigt mjukt och fint, kostar dock som 1/4 av klockans värde, vilket är mindre kul.Snyggt band till den klockan! Hade själv span på ett sånt, innan Hirsch sparkade sin svenska agent. Efteråt fick jag tyvärr inte längre någon tillgång till det märket. Hirsch har lite för stora inköpskrav för min business, tråkigt nog.
Exakt, mjukt och bra men att kunna köpa dem med personalrabatt var ju rätt ok.Förstår, synd. Faktiskt första gången jag testar gummi från just Hirsch. Väldigt mjukt och fint, kostar dock som 1/4 av klockans värde, vilket är mindre kul.
Berätta mer... varför hänger de där? Vilken roll spelade de i imperiets historia? Kanske iofs får bli en egen trådInte ny men nyss: Ett besök på British museum och tittar på klockor.
![]()
Snyggt! Var själv där för två år sedan, kul ställe.Inte ny men nyss: Ett besök på British museum och tittar på klockor.
![]()
Kan vara rekord i antal bilder i en post i den här trådenStilstudie Seiko SKJ 004 mint skick en sprint gick då var det lika bra putsa upp klenoden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag gillar den också, lika bra att fasa ut Dharkan.Är Napoli nya favoriten? Jag gillar den skarpt![]()
Många säger att det är som ett mellanting av tennis och squash, berätta gärna, har själv tänkt provaSka åka och spela padel för första gången... spännande!
![]()
Härligt! Ska upp dit på bröllop i juniDu kan få en Uppsalabild till.
Notera byggkranen vid Domkyrkan, renovering på gång.![]()
Lovar att utvärdera!Många säger att det är som ett mellanting av tennis och squash, berätta gärna, har själv tänkt prova![]()
Power nap innan middagen efter 91 mil och start 04.00 imorse...
![]()
Ja det är inte schack i alla fall....Spelar det bästa spel som någonsin gjorts
![]()
![]()
Nej fyfanJa det är inte schack i alla fall....![]()