• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Köpt nytt gummi från Hirsch till min nyinkomna 6309-7049
IMG_20200211_163833_879.jpg

Snyggt band till den klockan! Hade själv span på ett sånt, innan Hirsch sparkade sin svenska agent. Efteråt fick jag tyvärr inte längre någon tillgång till det märket. Hirsch har lite för stora inköpskrav för min business, tråkigt nog.
Förstår, synd. Faktiskt första gången jag testar gummi från just Hirsch. Väldigt mjukt och fint, kostar dock som 1/4 av klockans värde, vilket är mindre kul.

Förstår, synd. Faktiskt första gången jag testar gummi från just Hirsch. Väldigt mjukt och fint, kostar dock som 1/4 av klockans värde, vilket är mindre kul.
Exakt, mjukt och bra men att kunna köpa dem med personalrabatt var ju rätt ok. ;)
Jag har tagit in lite band ifrån Rochet istället och hade tänkt att provköpa ett gummi ifrån dem. Läderbanden har jag köpt några av, bra alternativ faktiskt.

Tillbaka
Topp