bondbullittandblues
Basic
Ja, detta benämner jag som klockans ”osynliga komplikation”Upptäcker att skjortan tyvärr sjunger på sista refrängen.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, detta benämner jag som klockans ”osynliga komplikation”Upptäcker att skjortan tyvärr sjunger på sista refrängen.
![]()
Ja, men det är ett pris värt att betala.Ja, detta benämner jag som klockans ”osynliga komplikation”
Jag ska byta Plexi och verkhållare. Bor tyvärr(i detta avseende) i Stockholmsområdet men tack för tipsetTack, din med! Jag tänkte byta plexit på min, har en bra mögelmakare i Karlskrona (Olle på Stjärnurmakarna om du skulle bo i närheten)
Grattis!!Då var allt klart!![]()
![]()
Har du sett denna i verkligheten? Den är OTROLIG!Inte dagens första kaffe och troligtvis inte den sista.![]()
och ny klocka, as usualNy dag, nya tag.
![]()
Inga konstigheteroch ny klocka, as usual![]()
Tack för tipsTack, din med! Jag tänkte byta plexit på min, har en bra mögelmakare i Karlskrona (Olle på Stjärnurmakarna om du skulle bo i närheten)
Den ringen är snygg!Blev hemma idag med denna modell![]()