• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På hundpromenaderna byter vi handled på blinget.
57C0599F-09EE-4688-99BC-8254EDCDEADF.jpeg

Funderar på vad vi ska hitta på. Frun är iväg på äventyr, dotter sover hos kompis, grabben snarkar nere i sitt rum, min ”bästis” gick precis hem till sitt efter Det vanliga tjötet. Gå och lägga sig är inte aktuellt riktigt ännu och serier har jag inte lust med för tillfället... Bläddra runt i The Watch book får det nog bli i vanlig ordning.
631C45CB-235B-4FF9-A5AC-689E4074FA2E.jpeg
0B8B3344-4F3E-4EC1-9B5C-20622F4A3AD5.jpeg

IMG_7576.jpeg

Godmorgon. Jag på 1:a tee för att jaga "early birdies" @Affe har sovmorgon liksom många andra. Ha,re//:pompus:
(Den som söker han finner, den som sover han drömmer.//Luigi Pulci )
IMG_7578.jpeg
små grodorna små grodorna är lustiga att se..... Det är en massinvasion av dessa små varelser nu vid en av dammar på banan

Dricker lite hälsodryck (det är ju grönsaker i) för att fira att sambon fått en mycket mild covid bekräftad. Med lite tur kan vi fira semestern utan krångel!

IMG_20200627_212635.jpg
Haha, vilken bra klockbild jag lade upp! Och jag hade inte ens börjat på groggen! Jag hade ju ändå tagit en med klockan. Senil antagligen. Någon som känner igen sig? En bild på groggen till de normala kompisarna och en till klockfantasterna? :D
IMG_20200627_212624.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp