S
Staafen
Guest
Ny Sub? Vad är det för år på den där skönheten då?Träning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny Sub? Vad är det för år på den där skönheten då?Träning![]()
Nej den har jag haft i flera år. Är en -86aNy Sub? Vad är det för år på den där skönheten då?
Snyggt Natoband, vilket märke är det?Pluggar på![]()
Jaha, det har jag missat! Trevlig beater!Nej den har jag haft i flera år. Är en -86a
Men är det en 16610 då? Var det inte 16800 fram till 88-89?Nej den har jag haft i flera år. Är en -86a
Eller 168000Men är det en 16610 då? Var det inte 16800 fram till 88-89?
GratulerarMin kära dam överraskar mig på födelsedagen med en natt på spahotell
![]()
![]()
Tackar!Gratulerar
Ja just det, den har ju vitguldsindex med. Men den kom inte så tidigt som 86 om jag minns rätt, tror det var 87-88? Det har @TeQu stenkoll på annars.Eller 168000
Tack, det är original natot som följer med klockan, riktigt bekvämt! Första gången (vad jag minns) jag använder det, kör oftast på stålbandet annarsSnyggt Natoband, vilket märke är det?
Det är en 16800.Men är det en 16610 då? Var det inte 16800 fram till 88-89?
Då är jag med, men med en 16610 tavla. Eller vänta nu, de kanske hade vitguldsindex 1986?Det är en 16800.
Nej, orginaltavla. De senare har vitguldsindex.Då är jag med, men med en 16610 tavla. Eller vänta nu, de kanske hade vitguldsindex 1986?
Sorry, mindes fel där.Nej, orginaltavla. De senare har vitguldsindex.