• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

16212739418468014045968352580212.jpg

Filosoferar kring framtiden.

Nää..nu kan jag inte hålla mig längre -jag har sett denna ”röda plupp” ett antal gånger men nu måste jag få veta..vad är funktionen på pluppen?
Bara kul att du frågar! Det är en knapp som man trycker ned för att kunna vrida på bezeln. På så sätt ska man inte kunna komma åt ich vrida bezeln av misstag när man är och dyker😃 När den väl är intryckt går det att vrida bezeln åt båda hållen.

Helt perfekt att GMT n får jobba lite igen, skogsdoft är ju en underbar doft. Ha de👍 grattis till nya jobbet kul med tidiga uppdateringar

Tackar! Tyvärr blir det inte att röja i skogen, ska ta bort lite sly och någon gren framför hyreshuset!

Grattis till nya jobbet, @Affe , snalla inte saga med DD...kontorskneg pa Fredagar...

Tackar tackar, kul att komma igång lite med ett nytt jobb! Hehe…återstår och se vad som ligger på agendan på en fredag/fredagarna!

9C3D6175-56DB-471C-936C-D7B4C7AAA6EB.jpeg
5A0ADE42-495A-4927-AF51-8E0E147FCDAA.jpeg

IMG_0513.jpeg

Godmorgon. Nyss hemkommen från morgonpromenad och...
IMG_0514.jpeg

har fixat till lite "homestage" i köket. Nu är det dax för frukost. Ha,re gott och det är ju tisdag så klockvalet var inte svårt! // 🦊
(Titta aldrig ner på någon om du inte håller på att hjälpa honom upp.//Aristoteles)
IMG_7155.jpeg

Tillbaka
Topp