• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

1803 på nytt Hirsch Genuine Croco.
DSC_2799.jpg

Är du nöjd med den sadeln? Har själv tittat lite på den

Jag har i ärlighetens namn bara cyklat på den två gånger så jag har inget solitt utlåtande. Vet att många har problem med formen, den är ju något långsmal.

Men som du kanske märker går färgsättningen igen i både ram och sadelstolpe så jag kunde inte låta bli att köpa den :) Sexiga kolfiber-rails också.

Ursäkta för spam i tråden men nu är det matdags på Phil's Burger. Enligt mig kan överhypade Flippin' Burgers slänga sig i vägen vid en jämförelse.

Phil's kör allt in-house vilket borde tilltala forumet. Bröd, dressing, pommes, coleslaw, (nej, de har inte kor i köket som de slaktar vid behov, men ni fattar nog ändå). Stockholms Patek-burgare med andra ord.

image.jpg

Ursäkta för spam i tråden men nu är det matdags på Phil's Burger. Enligt mig kan överhypade Flippin' Burgers slänga sig i vägen vid en jämförelse.

Phil's kör allt in-house vilket borde tilltala forumet. Bröd, dressing, pommes, coleslaw, (nej, de har inte kor i köket som de slaktar vid behov, men ni fattar nog ändå). Stockholms Patek-burgare med andra ord.

image.jpg
Då vet man det. Tack för tipset, älskar burgare. Bättre än Vigårda?

Då vet man det. Tack för tipset, älskar burgare. Bättre än Vigårda?
Åt på Phils i lördags och blev rejält besviken hamburgaren smakade otroligt lite men pommesen var nog absolut det sämsta jag ätit ute. Små,tunna brunasaker som på något sätt lyckades vara mjuka.
Tycker istället Prime är överlägsen Flippin,Vigårda,Lilys och garanterat Phils!

Åt på Phils i lördags och blev rejält besviken hamburgaren smakade otroligt lite men pommesen var nog absolut det sämsta jag ätit ute. Små,tunna brunasaker som på något sätt lyckades vara mjuka.
Tycker istället Prime är överlägsen Flippin,Vigårda,Lilys och garanterat Phils!

Prime är bra för att man kan sitta i lugn och ro om man jämför med Flippin.
Dock tycker jag Flippin har bättre burgers än Prime.

Tillbaka
Topp