Är familjen nöjd med badkaret efteråt är min spontana tankeÄr du nöjd med den sadeln? Har själv tittat lite på den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är familjen nöjd med badkaret efteråt är min spontana tankeÄr du nöjd med den sadeln? Har själv tittat lite på den
Du bär ju badklocka så allt är enligt regelbokenCykeln vägrade bada så det fick bli en dusch istället...
![]()
Är du nöjd med den sadeln? Har själv tittat lite på den
Då det bara är me, myself and I kan jag rapportera att samtliga delar av min kluvna personlighet godkände aktivitetenÄr familjen nöjd med badkaret efteråt är min spontana tanke![]()
Därför ser jag helst HIF på en gammal svartvit husvagnstv med analog antenn den här säsongenHar fått nya teven idag, men ändå lider jag... Ju bättre bild, desto tydligare är det hur usla Djurgår'n är.
![]()
Verkar lite overkillDärför ser jag helst HIF på en gammal svartvit husvagnstv med analog antenn den här säsongen
Då vet man det. Tack för tipset, älskar burgare. Bättre än Vigårda?Ursäkta för spam i tråden men nu är det matdags på Phil's Burger. Enligt mig kan överhypade Flippin' Burgers slänga sig i vägen vid en jämförelse.
Phil's kör allt in-house vilket borde tilltala forumet. Bröd, dressing, pommes, coleslaw, (nej, de har inte kor i köket som de slaktar vid behov, men ni fattar nog ändå). Stockholms Patek-burgare med andra ord.
![]()
Då vet man det. Tack för tipset, älskar burgare. Bättre än Vigårda?
Tudor chrono torsdag!![]()
Tackar! Det gör den verkligenSå galet snygg klocka, den ska bäras med stolthet
Dags att gå tillbaka till din tråd om denna! Sjukt snygg denna alltså!Bit ihop bröder & systrar, snart fredag!
![]()
Åt på Phils i lördags och blev rejält besviken hamburgaren smakade otroligt lite men pommesen var nog absolut det sämsta jag ätit ute. Små,tunna brunasaker som på något sätt lyckades vara mjuka.Då vet man det. Tack för tipset, älskar burgare. Bättre än Vigårda?
Åt på Phils i lördags och blev rejält besviken hamburgaren smakade otroligt lite men pommesen var nog absolut det sämsta jag ätit ute. Små,tunna brunasaker som på något sätt lyckades vara mjuka.
Tycker istället Prime är överlägsen Flippin,Vigårda,Lilys och garanterat Phils!