Faller på att man inte får kröka när man skall stöka. : DDet är ju så vackert så man nästan blir tårögd. Du får söka till Dessertmästarna nästa säsong.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faller på att man inte får kröka när man skall stöka. : DDet är ju så vackert så man nästan blir tårögd. Du får söka till Dessertmästarna nästa säsong.![]()
Var det inte någon som föreslog blå struts? annars gör jag det.Sitter och letar efter något blått läder till min Zenith el Primero.
Bilder från tidigare idag då lite olika band provades på klockan:
Nato blå
![]()
Nato marinblå
![]()
Perlon marinblå
![]()
Jag har lite svårt för nato men tycker att den blev helt okej på perlonband.
![]()
Var det inte någon som föreslog blå struts? annars gör jag det.
Har ett 20mm till min Seiko. Vill du låna det för att prova skickar jag det i morron.Det var jag som la upp denna gamla annonsbilden på klockan i "Dagens klocka".
![]()
Kan vara värt att hitta någon som kan snida ihop ett.![]()
Tog du hem denna klockan på blocket i veckan? Eller var det en liknande? Jag var sjukt sugen, mycket snygg klocka!!Sitter och letar efter något blått läder till min Zenith el Primero.
Tog du hem denna klockan på blocket i veckan? Eller var det en liknande? Jag var sjukt sugen, mycket snygg klocka!!
Marulk slår det mesta på julbordet.Ostron å Marulk är godare än Julbord!!
![]()
Tradera![]()
Fan vad bra bild Boris!
Har du fått lite scratches un dings än?
Cheers
Såg att det fanns struts i marinblått hos Urtid.comDet var jag som la upp denna gamla annonsbilden på klockan i "Dagens klocka".
![]()
Kan vara värt att hitta någon som kan snida ihop ett.![]()
Att plugga till mäklare har sina fördelar skål!
![]()
Kräver matte C, men inte alls mycket matte på utbildning. Läser kandidat till fastighetsvetenskap, men krävs bara 2 år för registrering plus 10 veckor praktik. Ska man lyckas sen i yrket krävs det att man kan sälj och har ett enormt eget driv och höga ambitioner.Nice!
Hur blir man mäklare? Mycke matte?
Cheers
Verkar vara ett fantastiskt jobb,vad pysslar du med?Jobbmöte drar ut på tiden. Chefen köper dryck som kompensation
![]()
Kräver matte C, men inte alls mycket matte på utbildning. Läser kandidat till fastighetsvetenskap, men krävs bara 2 år för registrering plus 10 veckor praktik. Ska man lyckas sen i yrket krävs det att man kan sälj och har ett enormt eget driv och höga ambitioner.
Aha, fastighetsmäklare är det! En AP RO 15202 i roseguld hade varit najs innan man fyller 25Försäljning gillastänkte iofs på aktiemäklare men oavsett kul att veta, matte C låter som en tuff läxa.
Lycka till i studierna och karriären!