Ponlarsson
Silver
Det var inte dåligt! Får man av ren nyfikenhet fråga vad en halsduk från LV går på?![]()
![]()
Hon får en Louis Vuitton halsduk och michael kors stövlar som hon velat ha ..
klappat o klart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var inte dåligt! Får man av ren nyfikenhet fråga vad en halsduk från LV går på?![]()
![]()
Hon får en Louis Vuitton halsduk och michael kors stövlar som hon velat ha ..
klappat o klart!
Just den modellen som jag köpte fick jag för 3,000kr.Det var inte dåligt! Får man av ren nyfikenhet fråga vad en halsduk från LV går på?
Min tant har inte önskat sig något, så det blir ju ganska lätt att fixa.Funderar på när den förste kommer att skriva "Något hon önskar sig." i tråden.
Såg riktigt bra ut, fan att de inte löst någon till 36mm DJ!Blev ett RubberB till hennes Air King!
Grymt snyggt med blått mot den blåa tavlan
![]()
Skoj att de gör till lite mindre klockor! Ser kanonbra ut!Blev ett RubberB till hennes Air King!
Grymt snyggt med blått mot den blåa tavlan
![]()
Du är ett geni!Här kommer ett tips:
Gör en väggkalender online.
Varje månad så skriver du in en aktivitet som du ordnar och har en passande bild för den månaden.
Tex.
För januari finns en bild på er två i snön och så skriver du på den 14 januari: Date i pulkabacken! Jag fixar varm choklad och mackor samt drar dig i pulkan både dit och hem.
I juli en sommarbild på er två och en text den 15 juli: Skärgårdsmys. Vi tar strömmabåten till Möja för en heldag i solen med pic-nic korg och avslutande middag på skärgårdkrogen.
Eller vad man nu vill. En personlig gåva som räcker hela nästa år
Mycket uppskattat vill jag lova!
Min tant har inte önskat sig något, så det blir ju ganska lätt att fixa.
Jag hade heller ingen aning om att dom börjat med gummi till mindre modeller men frugan hade sett det på insta. Hon visste alltså nåt klockrelaterat FÖRE mej hahaSkoj att de gör till lite mindre klockor! Ser kanonbra ut!
Har du bilder?Om någon av er har panik så pm:a så kan ni få KS-pris på smycken... Snyggt inslagna och postade till typ jobbet eller så.
Jag har ju en hel guldsmedsbutik... Specificera!Har du bilder?
Ok, har du länk till en hemsida eller liknande? Eller gör du bara på beställning?Jag har ju en hel guldsmedsbutik... Specificera!
Har inte hon/ni en Vänskapsknuten från Svenskt Tenn så är den ett stensäkert kort.Frun vill som vanligt "inte ha någonting" så som vanligt kommer jag köpa något som hon inte vill ha... Går inte att vinna
Vad du är omöjlig!Ok, har du länk till en hemsida eller liknande? Eller gör du bara på beställning?
Man vill ju veta vad man köper liksom![]()
Tack för tipset men hon är väldigt bohem i sitt heminredande, svenskt tenn står tyvärr inte på önskelistan.Har inte hon/ni en Vänskapsknuten från Svenskt Tenn så är den ett stensäkert kort.
Vintage nysilverfat? Känns hyfsat aktuellt nu, att ställa lite boho-chic prylar på?Tack för tipset men hon är väldigt bohem i sitt heminredande, svenskt tenn står tyvärr inte på önskelistan.
Ok, har du länk till en hemsida eller liknande? Eller gör du bara på beställning?
Man vill ju veta vad man köper liksom![]()
Det säger jag till alla som VERKLIGEN inte vet vad de ska köpa, "Ta det tjockaste guldhalsbandet du har råd med, då syns det att du tänkt på henne, och vill hon byta så finns det mycket att välja på".Ta en påse blandade smycken för säg 7000:- så är du hemma... Va nu inte omöjlig!![]()
Köpte hela kittet förra julen från GHD, hårfön, plttång m.m ingår. Spana in !Funderar på att ge sambon en hårtork. Hennes nuvarande låter så in i helvete så det knastrar i öronen! Nån som har tips på en tystgående?![]()
Jag hade heller ingen aning om att dom börjat med gummi till mindre modeller men frugan hade sett det på insta.
Eller som mitt skäl till en ny tyst dammsugare, att kunna dammsuga oftare hahaMedia Markt hade en ny testvinnare ifrån Miele.
Dubbel kapacitet och tystgående dammsugare...
Äntligen kan man fokusera på viktigare saker
(Ishockeyn t.e.x)