• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad ger du frun i julklapp?

Ponlarsson

Panerai
IMG_2192.PNG
IMG_2193.JPG

Hon får en Louis Vuitton halsduk och michael kors stövlar som hon velat ha ..
klappat o klart!
Det var inte dåligt! Får man av ren nyfikenhet fråga vad en halsduk från LV går på?
 

RosaCasio

Cartier
Övertalningen om att vi inte skulle ge Varandra något i år gick åt helvete.
Blir mjölkskummare och presentkort till ansiktsbehandling samt billiga öronhänge. Det är hon dock värd som fixar alla andra julklappar inkl till mina syskon åt oss båda.
 

Enellios

Cartier
Här kommer ett tips:
Gör en väggkalender online.
Varje månad så skriver du in en aktivitet som du ordnar och har en passande bild för den månaden.
Tex.
För januari finns en bild på er två i snön och så skriver du på den 14 januari: Date i pulkabacken! Jag fixar varm choklad och mackor samt drar dig i pulkan både dit och hem.
I juli en sommarbild på er två och en text den 15 juli: Skärgårdsmys. Vi tar strömmabåten till Möja för en heldag i solen med pic-nic korg och avslutande middag på skärgårdkrogen.

Eller vad man nu vill. En personlig gåva som räcker hela nästa år :)
Mycket uppskattat vill jag lova!
Du är ett geni!
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Blir att lämna vår sunkiga airbnb-lägenhet och checka in på ett bra hotell. En julklapp hon kommer uppskatta hoppas jag.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Ok, har du länk till en hemsida eller liknande? Eller gör du bara på beställning?
Man vill ju veta vad man köper liksom ;)
Vad du är omöjlig! :cool:
Har hemsida, men inga bilder på sortimentet där. Har traditionellt "guld", några roliga silvermärken samt en vintageavdelning, där det dock mest finns ringar i nuläget.
Har inga direkta "modemärken".
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Media Markt hade en ny testvinnare ifrån Miele.
Dubbel kapacitet och tystgående dammsugare...

Äntligen kan man fokusera på viktigare saker
(Ishockeyn t.e.x)
 
Topp