• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad ger du frun i julklapp?

Ponlarsson

Panerai
Mulberry-scarf
Parfym + deo från Lexington
Nagellack från Chanel i julstrumpan.

Av henne fick jag rakapparat, NHL 17 och hotellnatt i Stockholm. Illgött.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
1st Trisslott! Och hoppas att hon har massor av tur, plötsligt så händer det!

IMG_4059.JPG
 

Tapiren

Cartier
Här kommer ett tips:
Gör en väggkalender online.
Varje månad så skriver du in en aktivitet som du ordnar och har en passande bild för den månaden.
Tex.
För januari finns en bild på er två i snön och så skriver du på den 14 januari: Date i pulkabacken! Jag fixar varm choklad och mackor samt drar dig i pulkan både dit och hem.
I juli en sommarbild på er två och en text den 15 juli: Skärgårdsmys. Vi tar strömmabåten till Möja för en heldag i solen med pic-nic korg och avslutande middag på skärgårdkrogen.

Eller vad man nu vill. En personlig gåva som räcker hela nästa år :)
Mycket uppskattat vill jag lova!

Ja jäklar vad den gick hem!

Smycken, inredning, konsertbiljetter... men det var en kalender för 179kr som gjorde henne som mest glad. Bra tips!
 

Lowe92

Cartier
Får nog satsa på en kalender nästa år, verkar ha varit bra. I år blev det en vegansk kokbok med löftet att laga mer vegetarisk mat då det oftast är jag som står för maten.
 

inox

Cartier
Snyggt! Det där är ju snyggaste modellen!

Måste också ta och skaffa mig en uppsättning!
Japp, de är de bästa. Rätt mkt rymdraket a la Tintin-känsla.
När jag skulle köpa 13mm ljus hittade jag bara i typ inredningsaffärer- fyrpack för 89:- känns lite trist då det går rätt många ljus beroende på hur man arrangerar modulerna.
Köpte till slut från en liten tillverkare som gör kyrkljus, gav nån krona st för en låda med 500? ljus.
IMG_0124.JPG
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Japp, de är de bästa. Rätt mkt rymdraket a la Tintin-känsla.
När jag skulle köpa 13mm ljus hittade jag bara i typ inredningsaffärer- fyrpack för 89:- känns lite trist då det går rätt många ljus beroende på hur man arrangerar modulerna.
Köpte till slut från en liten tillverkare som gör kyrkljus, gav nån krona st för en låda med 500? ljus.
IMG_0124.JPG
Prova på Att göra egna annars. Ganska kul och mycket lätt. Krävs lite material men det känns jävligt bra att tända ert ljus man stöpt själv
 

inox

Cartier
Prova på Att göra egna annars. Ganska kul och mycket lätt. Krävs lite material men det känns jävligt bra att tända ert ljus man stöpt själv
Ja, kanske vore nåt. Gav nagel-konstellationen i present och när jag insåg svårigheterna att skaffa ljus fanns inte utrymme/tid att dra igång ljusproduktion och nu har vi så det räcker ett tag men generellt är det ju en trevlig tanke.
 

RBJSWE

Cartier
Dags för den årliga ångesten. Tips till en 33-årig sambo som inte gillar onödiga prylar? Konserter och musikal har varit klassiker tidigare (då får man ju också lite kul själv också), men vet inte om det går något bra just nu (i sthlm)? HJÄLP! :)
 

Makkanxd

Rolex
Dags för den årliga ångesten. Tips till en 33-årig sambo som inte gillar onödiga prylar? Konserter och musikal har varit klassiker tidigare (då får man ju också lite kul själv också), men vet inte om det går något bra just nu (i sthlm)? HJÄLP! :)
Jag tänkte köpa biljetter till hockey VM i Köpenhamn, 2 matchdagar med hotell, kan gå hur fan som helst så får väl slänga med något annat också :D gäller ju att frun kanske har lite sportintresse då.
Förra året blev det en weekend till Paris vilket såklart blev en hit :)
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Även i år smäller jag upp lite bra, konkreta tips till veckan.
Ni som vill ha personliga tips, lägg upp en profil på frun/partnern i tråden så ska jag prestera!
 
Topp