Vintage nysilverfat? Känns hyfsat aktuellt nu, att ställa lite boho-chic prylar på?
Theresia Hvorslev-ljusstake? Intressant designer, och passar överallt.
Du pinpointar ju min smak perfekt!
...har du dessutom några Nagel-stakar på hyllan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vintage nysilverfat? Känns hyfsat aktuellt nu, att ställa lite boho-chic prylar på?
Theresia Hvorslev-ljusstake? Intressant designer, och passar överallt.
Den här tröjanVad ska man ge en tjej på 15 år i julklapp?
Inga intressen, sitter bara inne med pojkvän och tittar på film.
Läskigt... "kolla på film" känner man ju till.Vad ska man ge en tjej på 15 år i julklapp?
Läskigt... "kolla på film" känner man ju till.
En spiral kanske?
Eller denna tröjan, beroende på typ av femtonåring.Vad ska man ge en tjej på 15 år i julklapp?
Snygg! Men 1300 spänn?
Har hotat pojkännen med stryk om det händer något ofördelaktigt.Läskigt... "kolla på film" känner man ju till.
En spiral kanske?
Skitbra ju! En sådan får det bli!Eller denna tröjan, beroende på typ av femtonåring.
http://m.emp-shop.se/art_319793/?wt_mc=mp.google.Funshirts.Sarcasm_Inc._.Sweatshirt.Sweatshirt.319793.{keyword}&gclid=CITXs4-Vg9ECFUYtGQodOFIOzA
Presentkort på H&M.Vad ska man ge en tjej på 15 år i julklapp?
Tyvärr inga Nagel .Du pinpointar ju min smak perfekt!
...har du dessutom några Nagel-stakar på hyllan?
Det tro du ja Har du pratat om blommor och bin med henne?Vad ska man ge en tjej på 15 år i julklapp?
Googla på vad "titta på Netflix och chilla" egentligen betyder...Vad ska man ge en tjej på 15 år i julklapp?
Det tro du ja Har du pratat om blommor och bin med henne?
Googla på vad "titta på Netflix och chilla" egentligen betyder...
Stort tack för tipset!!Här kommer ett tips:
Gör en väggkalender online.
Varje månad så skriver du in en aktivitet som du ordnar och har en passande bild för den månaden.
Tex.
För januari finns en bild på er två i snön och så skriver du på den 14 januari: Date i pulkabacken! Jag fixar varm choklad och mackor samt drar dig i pulkan både dit och hem.
I juli en sommarbild på er två och en text den 15 juli: Skärgårdsmys. Vi tar strömmabåten till Möja för en heldag i solen med pic-nic korg och avslutande middag på skärgårdkrogen.
Eller vad man nu vill. En personlig gåva som räcker hela nästa år
Mycket uppskattat vill jag lova!
Du är medveten om att beloppet minskar med 8% då va?Jag tänker ge henne min premiepensionsrätt. #romantik
6% minskar den.Du är medveten om att beloppet minskar med 8% då va?
Är det värt det för att ge signalen att "om vi skiljer oss får du iaf något för att du jobbat deltid/dragit största lasset hemma"?
Jag tjänar mer än min hustru men vi valde att avstå delvis pga att det bara blir 92% kvar samt att vi sparar så mycket tillsammans att premiepensionen kommer utgöra en marginell del.
Ok.6% minskar den.
Jag ser det mer som en symbolisk gest. Det här med att maximera inkomsten i alla lägen är inte min grej. Jag har så att jag klarar mig ändå. Plus tjänstepension...
Nu är det 6%Ok.
Men det är enl Pensionsmyndioverforing-av-premiepensionsratt
yndigheten.se/monicas-pensionsblogg/monicas-pensionsblogg/varfor-ska-jag-fora-over-min-premiepension-till-min-partner
"När pengarna förs över minskas beloppet med 8 procent. Mottagaren får alltså 92 procent av beloppet. Alltså, om du för över 100 kronor så får mottagaren 92 kronor"
Stämmer det inte?
Ok, tack.
Lycka tillTiden börjar försvinna att hantera detta. Det blev inget i år! Hoppas hon är kvar nästa år.