• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

En sån
Emergency.jpg
Emergency.jpg

Chefen kör en 16710 pepsi på jubilee, en omega smp och en riktigt mysig gammal speedmaster mark 2. Han observerar alltid när jag har nytt på armen vilket leder till många bra diskussioner :)!

De tre jag jobbar under har:
Högsta chef: Cartier Santos
Mellanchef: Citizen Super Sky Hawk (samt någon annan Citizen)
Projektledare: Regalklockor

En pinsam och äcklig fake-Breitling. Stereotypt nog har han bakgrund som dörrvakt. Jag vet att han har riktiga finskor hemma, men att han är rädd att de ska gå sönder i arbetet (hur satan de nu ska kunna göra det IOM hans kontorstjänst). Försöker febrilt få honom att köpa en riktig beater men...asså, det här med folk som ens köper fejkklockor asså.

Jag har redan ansökt och fått beviljat en intern förflyttning. Det fanns andra saker som vägde in, men detta spelade också sin roll.

En pinsam och äcklig fake-Breitling. Stereotypt nog har han bakgrund som dörrvakt. Jag vet att han har riktiga finskor hemma, men att han är rädd att de ska gå sönder i arbetet (hur satan de nu ska kunna göra det IOM hans kontorstjänst). Försöker febrilt få honom att köpa en riktig beater men...asså, det här med folk som ens köper fejkklockor asså.

Jag har redan ansökt och fått beviljat en intern förflyttning. Det fanns andra saker som vägde in, men detta spelade också sin roll.

Haha! Jag hade velat höra samtalet när du begärde förflyttning.

-Varför vill du byta tjänst? Är det något som är fel?
-Ja, chefens klocka!

Endast en klocksnackare skulle kunna förstå allvaret i det. :D:p

Närmsta chefen bär en Pulsar in titan med länk. Känns rätt nittiotal indesignen. Han bevittnade dock två klockdeals jag gjorde på samma lunchrast och sa då att han var lite trött på den och ville ha en ny, samt frågade om jag ville hjälpa honom fixa en klocka till hans fru.

Bäst han passar sig, annars lurar jag ned honom i träsket.

Tillbaka
Topp