MånsT
Guld
Så. Jävla. Fet!Yes... black diamond dial!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så. Jävla. Fet!Yes... black diamond dial!!
Jobbar du på en firma i Byggbranchen som börjar på "B"?Breitling SOH med grön urtavla & mesh
Visste inte om att Gant hade automatiska klockor och då jobbar jag ändå extra där... Vad är det för modell?En Gant klocka... Iaf automatisk. Dock snackar han om rolex så vi får se![]()
Vet inte exakt men tror det är denna..Visste inte om att Gant hade automatiska klockor och då jobbar jag ändå extra där... Vad är det för modell?
Den där parfymklockan är ju inte ens fulVet inte exakt men tror det är denna..![]()
![]()
Den är väldigt stor och hög, lite för stor för en dressDen där parfymklockan är ju inte ens ful![]()
Emergency är en tool watch på riktigt. #jaggillar
En pinsam och äcklig fake-Breitling. Stereotypt nog har han bakgrund som dörrvakt. Jag vet att han har riktiga finskor hemma, men att han är rädd att de ska gå sönder i arbetet (hur satan de nu ska kunna göra det IOM hans kontorstjänst). Försöker febrilt få honom att köpa en riktig beater men...asså, det här med folk som ens köper fejkklockor asså.
Jag har redan ansökt och fått beviljat en intern förflyttning. Det fanns andra saker som vägde in, men detta spelade också sin roll.