Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt, trodde robotar hade inbyggd klocka ☺Om vi ändå snackar om chefer så bar Anna Kinberg Batra Omega Constellation sist jag träffade henne.
Alla vet att ägare till Ica butiker drar in massvis av deg.. Inga konstigheter. Även en bra timpeng för många att jobba där.Jajaja. Mest för att visa att jag har högre ambitioner än såDäremot tycker jag en guld rolle är ganska talande för ICA handlares mentalitet.
Lite underhållande är det att så många tar chansen att berätta att de minsann är högsta hönsetFrågan var väl vilken klocka inte vem som är chef?![]()
Ja, tror det iaf, osäker på om dom tog honom någon gång dock. Men han var internationellt efterlyst strax efter han stängt ner och tömt bolaget. Slutade jobba för honom några månader innan han tömde det dock.Har någon haft en chef som fått en handboja om armen ?
Sedan 9-tiden igår kväll, den till vänster. Själv fick jag nöja mig med den till höger ...
![]()