• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

Tråden till ära: Jag (372) och Chefen (183):

heU96GJ.jpg

Nu är jag student och har således ingen chef, men för att ändå tillföra tråden något så har jag noterat att en av mina föreläsare (35-årsåldern) har en Speedmaster. Någon närmre titt på den har jag dock inte haft möjlighet till.

Vice VDn har en 116610lv (hulk) senast jag kollade för någon vecka sen.

Och min andra VD (far) där jag jobbar någongång under lov eller lediga dagar, bär en Breitling transocean unitime.

Min chef kör en gammal omega 1 dag i veckan, annars klocklös.
Han suktar dock efter många olika t.ex. Classic Fusion samt Aquatimer :)

Min nuvarande VD har jag faktiskt ingen aning på vad hon har. Damklockor lägger jag inte direkt märke till på samma sätt.

Min tidigare VD körde alltid IWC Aquatimer på nato!

Min chef har inte haft klocka på 12 år, en av mina medarbetare har "en sån där klocka utan batteri som går av sig själv, som laddar upp sig när man rör på sig", och en av mina kollegor (en owg) tycker det "känns omotiverat att ge typ 2-3000" för en klocka.
Ibland känner jag mig så ensam...

Har någon haft en chef som fått en handboja om armen ?
Ja, tror det iaf, osäker på om dom tog honom någon gång dock. Men han var internationellt efterlyst strax efter han stängt ner och tömt bolaget. Slutade jobba för honom några månader innan han tömde det dock.

När jag jobbade för honom hade han en stål daytona och en guld daydate + något mer som jag inte vet vad det var, någon större rektangulär grej.

Senast ändrad:
Chefen har ägt sina trevliga dingor, Rolex, Omega, AP är klockor som svischat förbi!

Nu bär han en IWC Portuguese och nyligen inköptes snackisen Oris Sixty five! Men jag vet att drömmen ligger i Patek Nautilus! Men den kommer när den kommer!

Tillbaka
Topp