• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

Min chef brukar ha någon tissot eller breitling på armen,dock inte säker på vilken. Tycker de är roligare att en av våra teknikerna ofta bär sin 16610 när han är ute och jobbar!

En sån här.
images.jpg

Tidigare var det en automatisk Seiko, som jag tror gick utan service i typ 20 år eller nåt. Sedan några år är det Longines som gäller. Har lånat min timegrapher och ruckat den själv faktiskt. Så nöjd att frun hans fick en likadan i dammodell för nåt år sedan. Fast hon förstod inte riktigt storheten; den stannar ju om man inte använder den...

Räfflad DJ på oyster, brukar generellt tycka att slät ring>oyster och räfflad>jubilee, men det ser riktigt bra ut på chefen!

• Like
Reactions: Man
Hos oss kör alla chefer Breitling Superocean Heritage Chrono, någon varvar med en Omega Seamaster, men det är Breitling som har övertaget på kontoret...

Han har en Daytona inte hunnit kolla närmare på den, om den är äkta :p:cool:
Ser en del PP nautilus, Rolex Datejust, Subs på kunderna på jobbet..

Nytt jobb och ny chef, han har tyvärr ingen klocka och kollegorna springer runt med DW... VDn kör däremot en panerai av okänd sort (luminor) - får hänga med mer honom...

Tillbaka
Topp