Korrekt.Du skämtar? Försökte han på allvar säga att det var en riktig fast han visste att den var fejk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Korrekt.Du skämtar? Försökte han på allvar säga att det var en riktig fast han visste att den var fejk?
Haha, ser att vi har typ samma kollegor/chefer men VDn är det stil på, då Sverige VDn rockar Panna..Nytt jobb och ny chef, han har tyvärr ingen klocka och kollegorna springer runt med DW... VDn kör däremot en panerai av okänd sort (luminor) - får hänga med mer honom...
Har ny chef internt sen en omorganisation som kör antingen en bretitling heritage chrono eller en tag heuer monaco all black (ny idag!) så jag känner mig tryggare nuHaha, ser att vi har typ samma kollegor/chefer men VDn är det stil på, då Sverige VDn rockar Panna..
Kollegorna har bra smak, men chefen kör mögel...
Du menar alltså, "Chefen har bra smak, hen kör mögel"Kollegorna har bra smak, men chefen kör mögel...
Hen =Du menar alltså, "Chefen har bra smak, hen kör mögel"![]()
Vet du inte att om du använder hen i text så kommer folks penisar att börja skäras av, alla barn förbjuds att leka med vare sig brandbilar eller leksakskök och apokalypsens fyra ryttare visar sig i Sveg?
Vet du inte att om du använder hen i text så kommer folks penisar att börja skäras av, alla barn förbjuds att leka med vare sig brandbilar eller leksakskök och apokalypsens fyra ryttare visar sig i Sveg?
I Sveg!?!? Det var nytt! Har du någon mer info ang detta, @Strindberg ?Vet du inte att om du använder hen i text så kommer folks penisar att börja skäras av, alla barn förbjuds att leka med vare sig brandbilar eller leksakskök och apokalypsens fyra ryttare visar sig i Sveg?
Bry dig inte om det politiska utan se till det praktiska att skriva tre tecken istället för trettonDet där ordet är modernistiskt pk-korrekt konstruerat trams, har ingen plats i min vokabulär eftersom det går utmärkt att säga eller skriva han eller hon.
Jag gillar inte ord som påminner mig om nyspråkBry dig inte om det politiska utan se till det praktiska att skriva tre tecken istället för tretton![]()
Jag gillar inte ord som påminner mig om nyspråk![]()