• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

R

Red Scream

Guest
5998769F-10C2-4F14-9F0C-9DDC922607D1.jpeg

Jag passade på att fota den när den inte var på armen ... Tissot 18k NOR på ett helsvart handgjort rocka ifrån Hanoi. Passar honom perfekt medans jag tycker det ser lite för smått ut på mig
NOR: Nit och redlighet! Efter 30 år i statens tjänst får du guldklocka, blommor och lunch med generaldirektören. #kämpa
 
Kul tråd!

Jag har två nära chefer som jag faktiskt träffar och ingen av dom verkar vara speciellt intresserade av klockor, den ena har jag aldrig sett med klocka och den andra har någon form av smartklocka från Michael Kors.
 

Writer136

Panerai
Min nya chef är den första jag har som har något kul på handleden.
Min chef har en riktigt fin Navitimer.
Alla andra har haft typ smartwatches eller ur o penn historier.
 

Vardon

Breitling
Min chef har en stor och sportig smartklocka. Han är intresserad av diverse friluftsaktiviteter, skidåkning och mest av allt klättring. Skulle tippa att den passar hans livsstil perfekt.
 

-SC-

Omega
Pledge Member
En av mina chefer har gått från att ha en ganska smakfull Breitling med gummiband (ej dörrvakt/knarklangarmodell) till att bära något som ser ut att vara från Clas Ohlsson:confused:

Annars verkar Rolex vara det vanligaste, mest stål men en hel del tvåton också.
 

timelines99

Breitling
Vågar inte göra mig lustig över min chefs val av armbandsur (även om jag skulle kunna!). Snart lönesamtal vilket kan påverka förmågan till framtida inköp negativt. ;)
 

Beaujolais

Breitling
2-Faktor
Liknar en Rolex Yacht Master med vit urtavla men tror det är något annat. Någon som har något förslag på vad det kan vara?
Tidigare hade han en Omega Speedmaster.
 
Senast ändrad:
Topp