Jag är ensam på mitt jobb om att använda klocka, det är rätt tråkigt faktiskt man har ju ingen att diskutera med
NOR: Nit och redlighet! Efter 30 år i statens tjänst får du guldklocka, blommor och lunch med generaldirektören. #kämpa
Min chef äger ett gäng modeklockor vilket jag tycker är märkligt med tanke på hur mkt han gillar prylar och leksaker. Kan man be honom köpa en riktig klocka?
Kul tråd! Jag har två nära chefer som jag faktiskt träffar och ingen av dom verkar vara speciellt intresserade av klockor, den ena har jag aldrig sett med klocka och den andra har någon form av smartklocka från Michael Kors.
Min nya chef är den första jag har som har något kul på handleden. Min chef har en riktigt fin Navitimer. Alla andra har haft typ smartwatches eller ur o penn historier.
Min chef har en 116610 och hans chef har också en 116610, om det inte var tillräckligt har även en kollega till mig en 116610 han med. Fantastisk klocka men blir tråkigt när man ser den överallt
Min chef har en stor och sportig smartklocka. Han är intresserad av diverse friluftsaktiviteter, skidåkning och mest av allt klättring. Skulle tippa att den passar hans livsstil perfekt.
En av mina chefer har gått från att ha en ganska smakfull Breitling med gummiband (ej dörrvakt/knarklangarmodell) till att bära något som ser ut att vara från Clas Ohlsson Annars verkar Rolex vara det vanligaste, mest stål men en hel del tvåton också.
I Sverige har jag ingen chef men VD och ägare på moderbolaget i Italien har verkligen koll på stil och så. Bara skräddarsydda kostymer. Han har minst 4-5 klockor men den jag set mest tog ett tag innan jag kunde identifiera. En Vacheron Patrimony
Vågar inte göra mig lustig över min chefs val av armbandsur (även om jag skulle kunna!). Snart lönesamtal vilket kan påverka förmågan till framtida inköp negativt.
Liknar en Rolex Yacht Master med vit urtavla men tror det är något annat. Någon som har något förslag på vad det kan vara? Tidigare hade han en Omega Speedmaster.