Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Närmaste kör Batman och högsta chefen återfinns i tråden kända svenskars klockor![]()
Varför skulle han det?Spännande, berätta mer?![]()
Troligtvis för att tråden handlar om vad det är för klocka, ganska onödigt då att säga att chefens klocka återfinns i en annan tråd, varför då ens nämna hela den delen? Jo för att skryta.Varför skulle han det?
Troligtvis för att tråden handlar om vad det är för klocka, ganska onödigt då att säga att chefens klocka återfinns i en annan tråd, varför då ens nämna hela den delen? Jo för att skryta.
HahahahTroligtvis för att tråden handlar om vad det är för klocka, ganska onödigt då att säga att chefens klocka återfinns i en annan tråd, varför då ens nämna hela den delen? Jo för att skryta.
Varför skulle han det?
Troligtvis för att tråden handlar om vad det är för klocka, ganska onödigt då att säga att chefens klocka återfinns i en annan tråd, varför då ens nämna hela den delen? Jo för att skryta.
Varför skulle denne person skryta om sin chefs klocka? Ny nivå av jante.
Kämpa, snart K&S!
En Gant... Jag har dock sagt upp mig. Inte av den anledning dock fast det är skäligt![]()
Varför då ens nämna att chefens återfinns i ”kändistråden” om han ändå inte kan tänka sig att berätta om klockan? Känns ganska onödigt. Tillräckligt öppet att berätta om att han är känd men samtidigt inte tillräckligt viktigt för man ska kunna hålla tyst om det, ja då är det nog mest för att skryta som personen vill nämna det.Varför skulle denne person skryta om sin chefs klocka? Ny nivå av jante.
Varför då ens nämna att chefens återfinns i ”kändistråden” om han ändå inte kan tänka sig att berätta om klockan? Känns ganska onödigt. Tillräckligt öppet att berätta om att han är känd men samtidigt inte tillräckligt viktigt för man ska kunan hålla tyst om det, ja då är det nog mest för att skryta som personen vill nämna det.
There is always one..Varför då ens nämna att chefens återfinns i ”kändistråden” om han ändå inte kan tänka sig att berätta om klockan? Känns ganska onödigt. Tillräckligt öppet att berätta om att han är känd men samtidigt inte tillräckligt viktigt för man ska kunna hålla tyst om det, ja då är det nog mest för att skryta som personen vill nämna det.
Det är lite som personen som säger ”tyvärr mitt jobb innebär skyddad identitet” eller ”mitt jobb är hemligt”. Om man säger så, så är det uppenbarligen inte hemligt eller viktigt för då hade man bara sagt en lögn. eller att man ogillar att prata om sitt jobb. Värsta med att veta hemliga saker är att man sällan får prata om det och om man gör det så är det troligtvis inte speciellt hemligt/viktigt.
Varför bemöter du mig inte med sakliga argument istället för det du just har skrivit? Du bidrar inte direkt själv till bättre debattklimat om man bara ska få säga rätt saker här.There is always one..
kamma dig brorsan
Om du nu nödvändigtvis ska ta upp debattklimat så kanske du ska se över din inledande post. Ta det lugnt, vi snackar klockor här. Man kan faktiskt låta bli att tillskriva anonyma användare på ett forum egenskaper man inte känner till. Det blir trevligare så. Tråden handlar om chefens klocka, inte om klockskryt. Finns några trådar om det också. Trevlig kväll!Varför bemöter du mig inte med sakliga argument istället för det du just har skrivit? Du bidrar inte direkt själv till bättre debattklimat om man bara ska få säga rätt saker här.
Ber om ursäkt, men jag tillskrev anonyma användaren dennes egenskap baserat på vad den hade skrivit. När man väljer att skriva på ett forum så får man vara beredd att tillskrivas egenskaper baserat just på vad man skriver, vi alla tolkar dock informationen olika och jag ser inte att min tolkning har varit speciellt fel eftersom jag inte bemötts med sakliga argument. Trevlig kväll.Om du nu nödvändigtvis ska ta upp debattklimat så kanske du ska se över din inledande post. Ta det lugnt, vi snackar klockor här. Man kan faktiskt låta bli att tillskriva anonyma användare på ett forum egenskaper man inte känner till. Det blir trevligare så. Tråden handlar om chefens klocka, inte om klockskryt. Finns några trådar om det också. Trevlig kväll!
Jäkla bra smak på dina kollegor!!Nuvarande närmsta chefen kör Omega Speedmaster och en IWC Portugieser Chronograph. Mest är det Speedmastern som sitter på handleden men även IWCn dyker upp ibland. Han förklarade en gång att Speedmastern hade alltid varit hans favoritklocka sedan han var ung och att IWCn var mer av ett spontanköp när en bonus trillade in en gång.
Förra chefen, fast på samma jobb, kör en Rolex Submariner 116610LN han fick i examenspresent.
VDn kör en Tag Heuer Aquaracer Chronograph.
Danska VDn (som jag jobbar en del med) kör en Panerai i titan på länk.
Finns några fler Omega och Rolex på jobbet.
Blev inte bara en genomgång av chefens klockor men va faan det här är ju ändå ett klockforum![]()
Jag ska inte klagaJäkla bra smak på dina kollegor!!