Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag delar den bilden med dig.I övrigt är min känsla att på mellanchefsnivå (läs: stereotyp stressad soccer dad nyss fyllda 40) är Omega Seamaster det givna valet.
Allt handlar om prioriteringar. Om du inte "kan" köpa klockan du vill ha så handlar det förmodligen om att du inte vill det tillräckligt mycket i förhållande till annat du vill.Någon trist kvarts-Tissot krono. VI är två på jobbet som har klockintresse men ingen av oss har pengar nog att köpa det vi vill.
Be aldrig om ursäkt för ett jobb.Antingen en Rolex presidental eller datejust, i guld dock. ICA handlare som han är.. (OBS! extra jobb till studier)
Jajaja. Mest för att visa att jag har högre ambitioner än såBe aldrig om ursäkt för ett jobb.
Min VD (far) kör Rolex GMT II Coke
Hetsa? Hota!Avdelningschefen har en SMP, annars är det tunnsått med klockor på jobbet. Försöker dock hetsa min närmsta chef till ett ordentligt klockköp. Han är nog ombord snart...
Kan det vara så att du jobbar med elprojektering inom bygg?
Hear hear!Något litet parfymquartzur, vilket verkar vara standarduniformen för kommunala pedagoger och tjänstemän.
Ja, det kan man säga![]()
Jaja, du blir snart en landstingsslav precis som alla andra. Tro inget annat!Jag är min egen chef, alltså kör han med en GMT master 2.
Jag delar den bilden med dig.
Allt handlar om prioriteringar. Om du inte "kan" köpa klockan du vill ha så handlar det förmodligen om att du inte vill det tillräckligt mycket i förhållande till annat du vill.![]()