• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

Sputniq

Panerai
Inget speciellt som noterats tyvärr, men är rätt ny på jobbet så har inte haft så många tillfällen att spana in. Högste chefen känns dock som att han skulle kunna tänkas ha något fint, får luska lite försiktigt ;)
 

ANkk

Cartier
Visserligen inte min boss..

..men detta är vad min kollega kör på jobbet den här timmen.

Kanske ser en DD vid 16 tiden och en Superocean eller Nautilus imorgon om jag har otur

motorola360.jpg


Vad tycks?
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Antingen en Rolex presidental eller datejust, i guld dock. ICA handlare som han är.. (OBS! extra jobb till studier)
Såg detta nyss. Som Ica handlare blir jag lite less på din kommentar om högre ambitioner. Ica är ett av få ställen där man kan jobba sig till en ekonomi som är bra nog för ett dyrt klock intresse. Dessutom är Rolex ganska ute i handlar kretsar, även om jag själv gillar..
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Såg detta nyss. Som Ica handlare blir jag lite less på din kommentar om högre ambitioner. Ica är ett av få ställen där man kan jobba sig till en ekonomi som är bra nog för ett dyrt klock intresse. Dessutom är Rolex ganska ute i handlar kretsar, även om jag själv gillar..
Om man är son till en handlare eller jobbar i 20+ år så ens egen chef går i pension, ja. Åtminstone på den butiken där jag jobbar, helgott extrajobb dock med tanke på OB och arbetsuppgifter!

Inte lika cynisk som jag låter, enklare att jobba sig upp på andra ICA jag vet. Bla. En vän på 23 som är avdelningschef osv.
 

79thor

Friends of KS
Chefen har inte klocka och inte nästa chef över honom heller, men var på arbetsintervju i fredags och han som jag hoppas blir min nya chef hade en Rolex.
Grön bezel, är det en kermit då?
 
Topp