Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha precis när jag satt och läste om den (och postade i "presentera dig" tråden) så dyker detta inlägg upp. Riktigt cool klocka!Omega Chrono Quartz Montreal 1976 - en fet och ovanlig dinka.
Visserligen inte min boss..
..men detta är vad min kollega kör på jobbet den här timmen.
Kanske ser en DD vid 16 tiden och en Superocean eller Nautilus imorgon om jag har otur
![]()
Vad tycks?
Visserligen inte min boss..
..men detta är vad min kollega kör på jobbet den här timmen.
Kanske ser en DD vid 16 tiden och en Superocean eller Nautilus imorgon om jag har otur
![]()
Vad tycks?
Wtf.. Android?
Motorola 360 sittandes på läger
Såg detta nyss. Som Ica handlare blir jag lite less på din kommentar om högre ambitioner. Ica är ett av få ställen där man kan jobba sig till en ekonomi som är bra nog för ett dyrt klock intresse. Dessutom är Rolex ganska ute i handlar kretsar, även om jag själv gillar..Antingen en Rolex presidental eller datejust, i guld dock. ICA handlare som han är.. (OBS! extra jobb till studier)
Om man är son till en handlare eller jobbar i 20+ år så ens egen chef går i pension, ja. Åtminstone på den butiken där jag jobbar, helgott extrajobb dock med tanke på OB och arbetsuppgifter!Såg detta nyss. Som Ica handlare blir jag lite less på din kommentar om högre ambitioner. Ica är ett av få ställen där man kan jobba sig till en ekonomi som är bra nog för ett dyrt klock intresse. Dessutom är Rolex ganska ute i handlar kretsar, även om jag själv gillar..