Du behöver ju bara fråga vad det är för klocka, ingen kommer ihåg en fegis![]()
Jag har frågat, en rolex var svaret... han är totalt ointresserad
![Wtf :wtf: :wtf:](/styles/baisik/xenforo/smilies/wtf.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du behöver ju bara fråga vad det är för klocka, ingen kommer ihåg en fegis![]()
hmmm, och det fanns ingen datumbubbla på den?Jag har frågat, en rolex var svaret... han är totalt ointresserad![]()
Snygg som attan var den iaf!hmmm, och det fanns ingen datumbubbla på den?
kanske något i denna stilen?
https://www.telegraph.co.uk/luxury/watches/rolex-bubbleback-classic-watch-world-forgot/
Ja, den var riktigt fin...när jag satt och letade modeller så kom jag genast av mig när man hittar sånna här gobitarSnygg som attan var den iaf!
hmmm, och det fanns ingen datumbubbla på den?
kanske något i denna stilen?
https://www.telegraph.co.uk/luxury/watches/rolex-bubbleback-classic-watch-world-forgot/
Bra detektivat, nu kan vi sova gott.Det är en cellini... lyckades notera det vid lunch under fredagen.
Det är en cellini... lyckades notera det vid lunch under fredagen.
Hmmm, Cellini, DD eller DJ kanske?
Jag kör med ”Ursäkta, men jag är klocknörd, får jag se vad du har på armen?” Funkar alltid!Min chef kör på en Rolex dj 116200 på en oysterlänk, guld 18k, ska försöka få mig en bild nu under dagen på denna. Wish me good luck.
Känns lite fel "Ursäkta, får jag ta en bild på din klocka?"![]()
Haha, men kanske ska testa den så ser man hur det slutar, kan ju aldrig få mer än ett nej liksom, haha.Jag kör med ”Ursäkta, men jag är klocknörd, får jag se vad du har på armen?” Funkar alltid!
Har till och med träffat KSare så!
Han kanske ska bli?En fitbit......vilket kanske är ironiskt då han inte direkt är ”fit”.
Jobbar på försäkringsbolag, 99% rolex 1% omega av alla som jobbar där oavsett chef eller inte.
Måste nog tillägga att jag är den enda som har varken eller haha!
Varför är smartwatch pinsamt?Så ALLA på ditt företag har en riktig klocka?
Ingen som har en smartwatch eller en DW eller nåt annat pinsamt?
Om man är OWG med en smartwatch så är det pinsamt. Trodde alla här fattade det =)Varför är smartwatch pinsamt?
Förstår dig inte, har många kompisar vars livsstil det passar perfekt, inget pinsamt med det...Om man är OWG med en smartwatch så är det pinsamt. Trodde alla här fattade det =)
Om man är 19 år kanske det stämmer..Förstår dig inte, har många kompisar vars livsstil det passar perfekt, inget pinsamt med det...
Försäkringsbranschen har alltså fått det bra. Jobbade på Trygg-Hansa för ca 15 år sedan, då var det Omega 100%Jobbar på försäkringsbolag, 99% rolex 1% omega av alla som jobbar där oavsett chef eller inte.
Måste nog tillägga att jag är den enda som har varken eller haha!
Tyvärr kan jag inte hålla med dig... måste vara tradigt att 99% av ens kollegor går runt med Rolex, låter mest som snoppmätning eller att man måste passa in tycker jag.. hade nog hellre haft en smartwatch då.. har inte om ålder att göra.Om man är 19 år kanske det stämmer..
Kan vi enas om att vi alla uppfattar olika saker som pinsamma?
Jag har inte påstått något om RolexTyvärr kan jag inte hålla med dig... måste vara tradigt att 99% av ens kollegor går runt med Rolex, låter mest som snoppmätning eller att man måste passa in tycker jag.. hade nog hellre haft en smartwatch då.. har inte om ålder att göra.