• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

Joakim

Sugen
2-Faktor
6057A502-6931-47CB-954D-CBBEA7FC1A75.jpeg
Chefen har shoppat, tror att det var hos @KRONS
 

Lutte

Cartier
2-Faktor
Spårar lite en fredagskväll men förra chefen hade en Rolex Datejust som han nonchalant avfärdade med "det är en kopia" när det uppmärksammades i fikarummet. Litet företag. Alla vet att han äger det. Alla vet att han har råd. Varför detta svar när alla vet att allt annat han äger ligger på samma nivå (eller över) som en sådan klocka? Vet inte riktigt vad jag är ute efter men mer respekt för en chef som liksom "Det här är mitt företag. Du jobbar för mig. Du har en G-Shock. Jag har en Rolex. Frågor på det?".

Det kanske var en kopia? Förövrigt tror jag svaret hellre hört skulle leda till en jävligt dålig stämning på de flesta arbetsplatserna runt om i landet. Vem vill jobba för nån som är så dryg mot sina anställda?
 

Dustulator

Omega
2-Faktor
Gick nyligen från att ha en chef som aldrig bar klocka över huvud taget, till en som varierar mellan en Omega constellation-kronograf och en Panerai luminor. Ser fram emot att äntligen få snacka klockor på utvecklingssamtalen ;)
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Min chef kör rolex dressare i guld med svart tavla, uppskattningsvis max 35mm
 
Senast ändrad:

kev1n

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Senast jag såg min chef bära en klocka hade han en fake smurf, vilket säger en hel del om människan...:eek:
 
Topp