nilbri
Basic
Så var profilbilden ändrad.Hoppas det inte är din enda fina klocka?
Dags att ändra profilbild nu då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så var profilbilden ändrad.Hoppas det inte är din enda fina klocka?
Dags att ändra profilbild nu då?
Min chef och hustru bär MIN Jaeger Reverso.
Den får jag nog aldrig mer använda.
Out of Time kom idag. Chefen läste den före mig. Nu kallar hon reverson MIN.
Är jag en toffel? Hjälp.
Gavox Aurora senast (och enda gången) jag såg honom...
Jag lärde tyvärr aldrig känna honom så väl. Han var fd kollega till grundaren till Gavox. (Båda flög i det belgiska försvaret.) Tyvärr blev han ett tidigt offer för Covid och har lämnat oss.Världens coolaste chef? :O
Jag lärde tyvärr aldrig känna honom så väl. Han var fd kollega till grundaren till Gavox. (Båda flög i det belgiska försvaret.) Tyvärr blev han ett tidigt offer för Covid och har lämnat oss.
Men Gavox Aura är en riktigt trevlig dinka som jag faktiskt funderat och fortfarande funderar på att införskaffa
En Fit bit (träningsklocka). Det är bedrövligt. Den verkar dessutom inte göra någon nyttaBehövde ju inte skriva med versaler i rubriken, sorry.
Sjukast hittills tror jag hah!
Upplys mig som inte fattar - vem är det och varför är det "sjukast hittills"? Jag ser att det är en 5711.Sjukast hittills tror jag hah!
Han sitter i styrelsen i Italien och nu sitter det med några amerikaner i styrelsen också. Lite roligt när amerikanerna sitter och pillar på sina apple watches och tror att de har dyraste klockan runt bordet.Sjukast hittills tror jag hah!