BOTL
Silver
Hahahah jo tackBor man på Gävle Strand får man prompt betala
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahahah jo tackBor man på Gävle Strand får man prompt betala
Va fan bor du i en bajamaja? Lite avis, hade också velat ha låga utgifter.
Flyg?Hyra: 11000
Försäkring : 300
El/gas: 500
Mobil: 600
Bredband: 500
Mat: 5000
Flyg: 4000
Har två boenden, en bostadsrätt i Stockholm och en hyresrätt i Milano som jag pendlar mellan! Flyger fram och tillbaka ungefär 3 ggr i månaden
TrevligtHar två boenden, en bostadsrätt i Stockholm och en hyresrätt i Milano som jag pendlar mellan! Flyger fram och tillbaka ungefär 3 ggr i månaden
Ja det är speciellt trevligt när man vill fly från kall/grå Stockholms höst/vår till varma Milano och fly från 40+graders hetta i Milano på sommaren till landet lagomTrevligt
Tack för den. Skratta så jag grät när jag lästeKan skriva sambons kostnader i allafall:
Häst: 3000:-
häst: 1400:-
Hest: 500:-
HÄST: 1200:-
med reservation för att jag missat något relaterat till hästen....
Alltså, 25-30 kan du nog flytta från G.F kontot till watches utan att ställa till för stora scener.
Kan skriva sambons kostnader i allafall:
Häst: 3000:-
häst: 1400:-
Hest: 500:-
HÄST: 1200:-
med reservation för att jag missat något relaterat till hästen....
Jag säger som @Kairo - det vill jag absolut inte tänka på!
Det är f-n skrämmande vad mycket pengar det omsätts i en familj med 2 vettiga jobb, stor villa, sommarstuga, 2 barn 9-11 år, 2 bruksbilar (+ "sommarbil" till pappa)...
Som sagt; det vill jag inte tänka/räkna på.
Glömde två struntutgifter.Boom! Den här tråden är som gjord för mig.
Hyra 1500:-
Hemförsäkring 200:-
THAT'S IT.
För ett år sedan hade jag fasta utgifter på runt 7000:-.