Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Plussar på mitt seriemördarindex genom att använda mig av Excel.
Faan, g-chock har blivit riktigt jävla dyra i drift numera![]()
Plussar på mitt seriemördarindex genom att använda mig av Excel.
Tack vare de små gynnarna minskar den typen av utgifterb
Faan, g-chock har blivit riktigt jävla dyra i drift numera![]()
Kan skriva sambons kostnader i allafall:
Häst: 3000:-
häst: 1400:-
Hest: 500:-
HÄST: 1200:-
med reservation för att jag missat något relaterat till hästen....
Jag var ju dum nog att skriva "bil" och "bensin" som två olika kategorier. Men håller med dig.Är lite nyfiken, ni som skriver "bil" för under 1000kr/månad, hur går det ihop egentligen? Har inte lyckats hålla någon bil jag har haft rullande för under 5000kr/månad.
För att påfallande många väljer att bortse från en bils absolut största kostnad - värdeminskningen. En helt vanlig V70 kostar lätt 4000:- i månaden bara i värdeminskning.Är lite nyfiken, ni som skriver "bil" för under 1000kr/månad, hur går det ihop egentligen? Har inte lyckats hålla någon bil jag har haft rullande för under 5000kr/månad.
Äldre begagnad mindre bil, en svärfar som är mekaniker och inte supermånga mil per vecka, i snitt ett 40-tal, drar ner kostnaderna. Dessutom är vi två som betalarÄr lite nyfiken, ni som skriver "bil" för under 1000kr/månad, hur går det ihop egentligen? Har inte lyckats hålla någon bil jag har haft rullande för under 5000kr/månad.
Du kan säkert addera ett par tusen under 'Pålle' och 'Lilla gubben' !Hahaha!![]()
Boom! Den här tråden är som gjord för mig.
Hyra 1500:-
Hemförsäkring 200:-
THAT'S IT.
För ett år sedan hade jag fasta utgifter på runt 7000:-.
Dricker väääldigt sällan också.Grymt!
Verkligen grymt jobbat att få ner sina fasta utgifter så mycket!
Mer pengar för sprit och klockor!
Dricker väääldigt sällan också.
Ja, precis.
Som ungkarl i Sthlm finns inte särskilt många fasta avgifter, det är bra.
Lån/amortering: 7500kr
Avgift: 1100kr
El/bredband: 500kr
Krog/restaurang/mat/vin: 17´000kr
Sparande: ca. 11´000kr
Företaget står för bil, mobil och luncher![]()