Kugghjul
Silver
Hon vill kanske inskärpa vad en skilsmässa skulle kosta, jämför med när en hundägare rycker till i ett strypkoppel.Varför säger hon så? Och varför just när det är dålig stämning?
Mvh.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hon vill kanske inskärpa vad en skilsmässa skulle kosta, jämför med när en hundägare rycker till i ett strypkoppel.Varför säger hon så? Och varför just när det är dålig stämning?
Mvh.
Absolut. Blev mycket pluspoäng för mig den dan, tack för affären.Hon har bra smak din dam! hehe.
Mvh.
Aaahh.. en sådan kvinna. Ja men dåså. Är det inte bara att svara med samma mynt och börja inventera hennes smyckeskrin, underklädeslåda, ev "sexleksaker/hjälpmedel". Efter det så är det bara att börja räkna ut hur mkt kvinnan spenderat på smink, hudvård i form av lotions, dag och nattkrämer, antiagemedel, tamponger, bindor, frisörkostnader samt en (troligtvis) betydligt högre konsumtion av toalettpapper än dig som man. under x antal dagar/vecka × veckor/år × år som sambos/gifta.
Det finns säkert mkt jag missat. Men ska man vara på det där viset så bör man räkna med att det kommer tillbaka i form av samma kryddning.
Undrar hur kvinnan skulle reagera om man hävdade att det minsann jämnade ut sig med allt extra toapapper som hon nyttjar jämfört med en annan, och börja räkna upp ca antal toalettbesök och fråga "hur många rutor hon använder i snitt per besök"?
Nej, on topic. Tråkigt om det skulle vara så att hon menade allvar vid en (eventuell) separation/skilsmässa.
Hoppas det bara är något hon vräker ur sig för att vara le för stunden..
Mvh.
Hehe, det låter fint! Ja tack Själv! Kul att hon blev nöjd/Glad.Absolut. Blev mycket pluspoäng för mig den dan, tack för affären.
Hehe, vi bråkar inte alls faktiskt. Har inte ens haft en högljudd diskussion sen vi blev ett par. Och jag håller fullt med dig, att rota i andra människors personliga saker är som att gå i deras handväska/plånbok/telefon eller post.Fan vad det verkar gå åt dasspapper hemma hos er?! Hoppas ni bråkar om större saker. Mitt inlägg var mest på skoj. Referensen var att vi är gifta och har delad ekonomi (alltså är klockorna inte bara mina) Våra diskussioner handlar mer om att ställa kostnaden för en ny klocka mot att renovera på sommarstugan. Helt rimliga avväganden.
I övrigt så tycker jag inte att rota i ens frus lådor bygger tillit så jag håller inte på med det
Snygg! Men det finns nog ett par till tror jag. Den här tex: https://www.longines.com/watches/hydroconquest/l3-340-4-96-6
Hon fick den igår En SKX013 som är nog den enda divern som är tillräckligt liten för henne.
Och mkt stilig klocka! Både på män och kvinnor. Och till ett högst angenämt pris dessutom!Cartier tank solo köpt i cph häromåret.. vanlga stålmodellen men hon blev SÅ glad... mkt lyckad present!
ja.. fick lite rabatt, 10% också!! inteOch mkt stilig klocka! Både på män och kvinnor. Och till ett högst angenämt pris dessutom!
Mvh.
<3Jag har ingen flickvän
Eller så får du börja snickra eller göra mer krävande uppgifter hemma...
Hon har en DJ till vardags men märkligt nog mina klockor när det ska badas, snickras eller annat mer krävande. Får ta det som en komplimang
Mycket bra smak hos din tjej! Fina klockor.Hon har en Sarb035
En Seiko Presage
Och en fin vintage-Seiko
Ja! När vi träffades rockade hon DW, men det ändrades snabbtMycket bra smak hos din tjej! Fina klockor.
Kikade på en tank själv på Hvelplunds i Köpenhamn, men det var nog en i nåt finare material, och troligen en louis, för priset låt på 80k danska, drygt..ja.. fick lite rabatt, 10% också!! inte
mkt att tjafsa om men kronkursen va dyr å hade nog kunnat få mer här hemma insthlm... men i totala kr spela de inte så dtor roll för listpriset e ju inte så farligt
Bra Att jämföra Seiko med DW är inte ens just..Ja! När vi träffades rockade hon DW, men det ändrades snabbt
I detta fall leder jag by exampleEller så får du börja snickra eller göra mer krävande uppgifter hemma...
Även jag "fick" min sambo att göra en del omprioriteringar vad gällde exempelvis kläder, smycken, väl av alkoholhaltig dryck vid tillfälle, boende och inte minst klockor.Ja! När vi träffades rockade hon DW, men det ändrades snabbt