Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur stor är den? Gigantusaurius?Fick precis min fru att köpa en egen casioak i rosa. Jag är mer peppad på leverans än hon
43 mm. Har en i metall som är 44 tror jag och den bärs mindre, snarare som en 42. Men visst den blir stor på henne men dom väger ju ingentingHur stor är den? Gigantusaurius?
Det jag misstänkte. Väldigt dålig koll på dem där. Finns nått kul i damstorlek?43 mm. Har en i metall som är 44 tror jag och den bärs mindre, snarare som en 42. Men visst den blir stor på henne men dom väger ju ingenting
Seamastern är riktigt trevlig!Denna Seamaster har jag, fast på länk. Fanns även mellanmodellen på 36,nånting. Även Brattar.Omega, Klockor - Varunummer 1 918 968
OMEGA, Seamaster, Professional (300m/1000ft), Cal 1424, Serie nr. 57205192, PIC nr. 2284.50.xx, Ref nr. SU 396.1640, Boett nr. 596.1640 (LL), damur, 28 mm, stål, quartz, safirglas, datum, läderband (se fördjupad information), originalspänne, cert (ej komplett), ca november 2007.www.kaplans.se
Kaplans har ju flera dammodeller på denna auktion, kikat på dem?
Wow nice! Vita dykare är fräscht. Kul att hon gillar!Gav frugan en Planet Ocean för några år sedan, hon älskar den. Jag har föreslagit att hon ska köra med vitt skinnband ibland, men hon vägrar.
Kul klockor! Formen var ju tossig på första, det som gjorde hela klockan.Lite nytt har ramlat in hos frugan.
En Baume & Mercier Riviera med MOP tavla och en Corum
Den är stor 40x36 men den bärs bra på mindre handleder då bandhornen ej sticker ut , frugan gillar den skarpt.Kul klockor! Formen var ju tossig på första, det som gjorde hela klockan.
Vad är det för size på dem?
Och B&M?Den är stor 40x36 men den bärs bra på mindre handleder då bandjärnen ej sticker ut , frugan gillar den skarpt.
33 mm stor och diamanter där skruvarna sitter på på herrklockorna, grymt fin klockaOch B&M?
Är det strössel eller skruvar? Ser ut att glittra fint
Vad är den silvriga tavlan för modell / ref?Den silvriga fick hon när hon tog studenten för hundra år sedan och den turkosa igår som PUSH present efter att hon fött vår dotter.
Gillar verkligen 3-6-9 markörerna samt den rosa lysmassan på den silvriga, sedan tror vi att den turkosa blir en bra sommarklocka.
Vad är den silvriga tavlan för modell / ref?
En Cartier Santos i mindre variant skulle kunna rymmas inom den budgeten. Den gör sig fint i TTSambon har hittills bara burit modeklockor men vill ha något riktigt. Jag lovade att ordna något som en examenspresent men har kört fast lite. Kravet är tvåton eller guld, budget upp till 20k. Var själv inne på en Tudor Princess 25 mm men har svårt att hitta bra exemplar. Vilka damur tycker ni gör sig bäst Two Tone?
Tacksam för lite inspiration!
Kan en Tudor Prince Date rymmas inom budgeten med lite tur? Skulle väl vara om det dök upp på k&s då kanske. (Har egentligen ingen större koll på modellens prisbild)
Vet du vad hon är ute efter? Storlek? Runt/fyrkantigt?…
Upp till 30 mm tror jag gör sig bäst och företrädesvis rund boett, även om jag personligen instämmer att Cartier Santos vore väldigt läckert. Hoppas på Tudor Princess men som sagt rätt kämpigt att hitta exemplar där inte länken är allt för skavd och gärna med lite historik.Kan en Tudor Prince Date rymmas inom budgeten med lite tur? Skulle väl vara om det dök upp på k&s då kanske. (Har egentligen ingen större koll på modellens prisbild)
Vet du vad hon är ute efter? Storlek? Runt/fyrkantigt?…
Riktigt fin. Gillar kombon med tålig bruksmodell av något slag med diamantindex.Frun kör idag en diamantdykare från Oris.