Rooster91
Silver
Jag använde lite för det var så bra, men det vart ett ganska långt ett! Kan dela här när jultröttheten avtarAnvände du Alariks rim?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag använde lite för det var så bra, men det vart ett ganska långt ett! Kan dela här när jultröttheten avtarAnvände du Alariks rim?!
Sjukt snygg den där! Vad roligt att hon blev nöjd.Kanske sambons första wristshot?
Det vart en succe! Hon gick tom runt o fråga vad de andra på julfirandet hade för klockor på sig, själv hade hon en "sajko".
Tack igen @Nymans Ur 1851 Västerås
Och @Alarik för lite insperation
Bild, om du har, eller kan ordna så småningom?Timex Easy Reader. Hon är lärare och den passar perfekt!
En "tjejklocka" jag gärna haft självRåkade beställa fel så frugis fick en riktig tjejklocka, PRX 35mm, i helguld, jag är fortfarande sugen på en egen i 40mm…
Den är skitfin, testade en 40 hos uris för inte så länge sedan så nu ligger den där i bakhuvudet mest hela tidenEn "tjejklocka" jag gärna haft själv
Wristshot för böfvelen!Råkade beställa fel så frugis fick en riktig tjejklocka, PRX 35mm, i helguld, jag är fortfarande sugen på en egen i 40mm…
Bild!I mitt fall fru, men hon har en Frederique Constant Classics Carree Ladies (FC-200MC16B) som hon fick av mig när hon fyllde 40.
Nästan samma som jag köpte till min ex-fru för ett antal år sedan.
Uppdatering. Några år senare lyckades jag övertala frugan till att uppgradera till en Explorer 36Jag har lyckats övertala sambon till en Tudor Black Bay 36. Lagom stor och matchar bra till min BB41
Uppdatering. Sambon köpte efter mitt råd.Bild, om du har, eller kan ordna så småningom?
Hej,
Sen på bollen men jäklar vad kul att det blev en Homerun!Kanske sambons första wristshot?
Det vart en succe! Hon gick tom runt o fråga vad de andra på julfirandet hade för klockor på sig, själv hade hon en "sajko".
Tack igen @Nymans Ur 1851 Västerås
Och @Alarik för lite insperation
Ja hon har använt hela 2 tillfällen men en vacker dag kanske poletten trillar ner då har hon ju en bra.Sen på bollen men jäklar vad kul att det blev en Homerun!