• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Sennelier

Guld
2-Faktor
Kanske sambons första wristshot?
Det vart en succe! Hon gick tom runt o fråga vad de andra på julfirandet hade för klockor på sig, själv hade hon en "sajko". 😍
Tack igen @Nymans Ur 1851 Västerås
Och @Alarik för lite insperation
IMG_20221224_205802.jpg
Sjukt snygg den där! Vad roligt att hon blev nöjd.
 

MattiasJ

Basic
I mitt fall fru, men hon har en Frederique Constant Classics Carree Ladies (FC-200MC16B) som hon fick av mig när hon fyllde 40.
 

Viggelito

Basic
Ingen än. Hon har varit iskall inför allt som har med klockor att göra men igår kläckte hon ut att hon skulle vilja ha en Cartier Panthere. Ur ögonhålan kände jag en glädjetår ge sig till känna som kort därpå följdes upp av mörker när jag insåg att hon snart fyller år. Var det en väldigt kostsam hint om vad som står på önskelistan? In that case, prepare to be disappointed!
 

3R1K

Basic
Par i OP!

Den silvriga fick hon när hon tog studenten för hundra år sedan och den turkosa igår som PUSH present efter att hon fött vår dotter.

Gillar verkligen 3-6-9 markörerna samt den rosa lysmassan på den silvriga, sedan tror vi att den turkosa blir en bra sommarklocka.

20230204_074406.jpg
20230203_122805.jpg
 
Topp