• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Min sambo, som faktiskt är undersköterska på riktigt, bär givetvis en Omega - närmare bestämt en Omega De Ville Prestige på 36,8mm med kaliber 2500D uttagen i januari år 2014.

Vänligen
Forumets undersköterska

B238A26D-3117-4952-81AB-159EAD03C56C.png
Snygga klockor och roligt att du är tillbaka!

Mina + ett gäng tråkiga modeklockor
Mest använder hon en Oris Tonneau med pointerdate som jag fått uppsytt ett jeansband till, funderar på vad hon ska får för klocka nästa gång.
Hon gillade inte när jag lät henne använda min Speedmaster pre-moon och senare berättade vad den kan vara värd, så numera frågar hon alltid innan hon tar på sig ngt
Med vänlig hälsning
Ola G

• Like
Reactions: Man
Hej
Lite som min fru bär, det var enkelt, att få henne på bild är l i te svåra dock

Först den dagliga beater:

P7290096-1.jpg

SDBM023, med repor och allt..

Så till lite finbruk
P5170328.jpg

Dornblüth Jasmin (på min arm, som sagt hon är svårflirtad)

Och självklart skall hon ha en egen GS

P5280366.jpg

SBGF029 (husets mest precisa klocka ca. 2sek/år)

MVH
Bosse

Eh vet inte om jag törs berätta men Apple watch... för att hon aldrig svarar på sin mobil som ständigt ligger i handväskan på ljudlös. Försökte ge henne en DJ36 men hennes svar var- Vad ska jag med en sån till? Men men, vi gifte oss trots allt ändå :)

Vill köpa något fint på mesh till min men hittar verkligen ingenting vettigt

Tillbaka
Topp