Statligt?
Väldigt, väldigt statligt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Statligt?
Väldigt, väldigt statligt....
Godmorgon, statsministern!
Sliskig cykelförsäljare och börshaj.
Stämmer bra! Vadan? ;-)Cykloteket kanske?
Stämmer bra! Vadan? ;-)
Haha med tanke på att vi har noll provision så är jag nog så o-sliskig man kan bli! Man vill ju att kunden ska vara nöjd, så att man får sin lön och chefen håller tyst."Sliskig" cykelförsäljare avslöjade dig
Vilken av alla butiker jobbar du i?
Skulle gissa på Västberga...?
Haha med tanke på att vi har noll provision så är jag nog så o-sliskig man kan bli! Man vill ju att kunden ska vara nöjd, så att man får sin lön och chefen håller tyst.
Haha yeah, fina fina 2015 SL5'an, gissningen på butik är rätt också!Haha, jag skojade bara
Såg på cykel-tråden, när du la upp en bild på nya S-Works (?) så kände jag igen typsnittet![]()
Haha yeah, fina fina 2015 SL5'an, gissningen på butik är rätt också!
Jo, bor själv i närheten också, inflyttad från ghettot Hässelby!Bor i närheten, vet du vart Brännkyrka brandstation ligger?
Jo, bor själv i närheten också, inflyttad från ghettot Hässelby!
Svetsar ihop delar till flygmotorer så att ni kan flyga till utlandet å gotta er
Du kan känna dig tryggJag hoppas du är noggrann i ditt jobb?