• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har ni för yrke?

En repris bara för dig Nexus. :D

Daytona_Mask.jpg

Starta en OT tråd här och sök efter buksvågrar. :D
Eller varför OT om ni kan berätta vilken klocka ni hade på er när det hände. ;)
Jag hade ingen klocka på mig första gången jag doppade. Däremot så spelades Mayhemplattan "Live in Leipzig" i bakgrunden, och donnan i fråga blev helt hysterisk då jag markerade virvelslagen i låten Freezing Moon.
Ja, jag är medveten om att jag fullständigt strypknullat OT-barriären här, men jag försöker få ihop 1000 förvirrade inlägg innan lördag, så jag hoppas att jag till viss del Är ursäktad. Och ja, jag är apfull just nu.

Jag hade ingen klocka på mig första gången jag doppade. Däremot så spelades Mayhemplattan "Live in Leipzig" i bakgrunden, och donnan i fråga blev helt hysterisk då jag markerade virvelslagen i låten Freezing Moon.
Ja, jag är medveten om att jag fullständigt strypknullat OT-barriären här, men jag försöker få ihop 1000 förvirrade inlägg innan lördag, så jag hoppas att jag till viss del Är ursäktad. Och ja, jag är apfull just nu.

14 to go! Håller resten lika högt underhållningsvärde skvallrar fan inte jag iaf ;)

Glad att kunna hjälpa till genom att försöka hålla konversationen levande. :)
Undrar dessutom vad som händer med testen av min ostklocka?

Förvaltning och utveckling av fastigheter, främst kommersiella sådana. Är egentligen jurist men lämnade den karriären ganska snabbt.

Har senaste veckorna stött på två Seamaster och en Rolex 16613 i hyresförhandlingar.

När jag jobbar i krogdörren bär jag faktiskt inte Breitling, oftast en Seiko SKX009 eller en billig Pulsar Lumibrite, vill inte sabba en finklocka i något simpelt handgemäng...;)

(Verkar som citatfunktionen inte hängde med men försökte svara på Erik1:s inlägg..)

Tillbaka
Topp