Gettodachoppah
Basic
Doktorand i glaciologi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Business controller
Mentalskötare - har fan inte råd med det här jävla intresset....
Känns som du och Nexus träffats genom jobbet.Mentalskötare - har fan inte råd med det här jävla intresset....
Rent tekniskt ja.Känns som du och Nexus träffats genom jobbet.
Haha, instämmer.Regionchef på ett möbelföretag.
När man läser om allas yrken här vaknar mitt nätverksintresse. Vi borde ju kunna utnyttja varandras roller när något ska inhandlas/byggas/lagas/säljas osv.
Rent tekniskt ja.
Efter lite snack och chilinötter visade sig att vi dels förlorat oskulden i samma baksäte i högstadiet....
Så skapas sann vänskap!
Nejförfan!Med varandra????
Starta en OT tråd här och sök efter buksvågrar.Nejförfan!
TuttGittan var legendarisk i Haninge då hon bjöd in alla som kunde recitera Eddie Meduza efter fyra starköl. Så vi är nog inte de enda på forumet som rotat runt där...
Inköpare även jag med dock inte på chefsnivå! Specialkompetens inom konsult- och byggupphandlingar främst.Produkt- och inköpschef för alla era vinterdäck ni köper hos bilhandlaren
Jag hade ingen klocka på mig första gången jag doppade. Däremot så spelades Mayhemplattan "Live in Leipzig" i bakgrunden, och donnan i fråga blev helt hysterisk då jag markerade virvelslagen i låten Freezing Moon.Starta en OT tråd här och sök efter buksvågrar.
Eller varför OT om ni kan berätta vilken klocka ni hade på er när det hände.
Jag hade ingen klocka på mig första gången jag doppade. Däremot så spelades Mayhemplattan "Live in Leipzig" i bakgrunden, och donnan i fråga blev helt hysterisk då jag markerade virvelslagen i låten Freezing Moon.
Ja, jag är medveten om att jag fullständigt strypknullat OT-barriären här, men jag försöker få ihop 1000 förvirrade inlägg innan lördag, så jag hoppas att jag till viss del Är ursäktad. Och ja, jag är apfull just nu.
Glad att kunna hjälpa till genom att försöka hålla konversationen levande.Jag hade ingen klocka på mig första gången jag doppade. Däremot så spelades Mayhemplattan "Live in Leipzig" i bakgrunden, och donnan i fråga blev helt hysterisk då jag markerade virvelslagen i låten Freezing Moon.
Ja, jag är medveten om att jag fullständigt strypknullat OT-barriären här, men jag försöker få ihop 1000 förvirrade inlägg innan lördag, så jag hoppas att jag till viss del Är ursäktad. Och ja, jag är apfull just nu.
Same here! Eller snart iaf, from 1:a september dock samma företag jag är på idag så inte så stora förändringar.
Vakt på skyddsområde. Därför jag är online på KS 24/7 (i princip).
Omsorgsassistent samt systemutvecklare/problemlösare på ett multinationellt företag, 50/80 är proportionerna