Ja. Tänkte du på något särskilt?Världsledande inom lekplatser?
För att vara korrekt så världsledande inom produkter för utemiljö med fokus på i första hand lekplatser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. Tänkte du på något särskilt?Världsledande inom lekplatser?
Ja. Tänkte du på något särskilt?
För att vara korrekt så världsledande inom produkter för utemiljö med fokus på i första hand lekplatser
Haha, ja det är faktiskt rätt roligt. Som att spela Sims faktiskt när man sitter i configuratorn o grejarCool. Nej, tyckte bara att det lät kul. ”Big Sandbox”.
Säljer och ritar bland annat lekplatser för ett världsledande bolag
Haha. Tyvärr så uppfinner jag inget, kanske lika bra det iofsTyp mitt drömjobb. For reals.
Drömmer fortfarande om någon intervju jag såg på nyheterna som ett par gubbs som satt och gjorde samma sak i någon Stockholmsförort - kändes som sköna uppfinnar-jockar.
Också världens mest sadistiska jobb med tanke på hur vissa lekplatser är utformade (tänk 3-meters fall till stålbalk med tänderna före). Och ja, brukar provleka…och ja, jag vågar knappt klättra ner ibland
Inte kvar i branschen längre. Men har ca 10 år i ryggsäcken inom Telecom, med X antal olika befattningar.Kundansvar/Affärsutvecklare inom IT med fokus telekom. Är det någon som jobbar på en nordisk telekom/bredband-operatör och kan tänka sig vara ett bollplank skulle det vara väldigt intressant
Jag fick inte heller bli direktör....Sjukt, trodde alla på KS vad direktörer eller bankirer. Jobbar för övrigt på bank.
Grymt! Behövs fler med IT-bakgrund inom L&D.Nyss bytt från IT till HR (Learning & development). Ska bli kul att arbeta med direkt med människor
Och fler med människobakgrund inom IT…Grymt! Behövs fler med IT-bakgrund inom L&D.
ÄlskartHamnkapten/Supercargo, reser runt i Svenska hamnar och optimerar lossning/lassning av en viss typ av gods.
Tror det kallas Rentier pa engelska
Lite som jag, städare på halvtid sedan 80-talet och resten a-kassa typ.Oftast arbetslös, eller mellan två jobb eller vad de kallar det nu för tiden...
Lite som jag, städare på halvtid sedan 80-talet och resten a-kassa typ.
Korrekt! Bra minne där!