• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har ni för yrke?

Säljer och ritar bland annat lekplatser för ett världsledande bolag

Typ mitt drömjobb. For reals.

Drömmer fortfarande om någon intervju jag såg på nyheterna som ett par gubbs som satt och gjorde samma sak i någon Stockholmsförort - kändes som sköna uppfinnar-jockar.

Också världens mest sadistiska jobb med tanke på hur vissa lekplatser är utformade (tänk 3-meters fall till stålbalk med tänderna före). Och ja, brukar provleka…och ja, jag vågar knappt klättra ner ibland

Typ mitt drömjobb. For reals.

Drömmer fortfarande om någon intervju jag såg på nyheterna som ett par gubbs som satt och gjorde samma sak i någon Stockholmsförort - kändes som sköna uppfinnar-jockar.

Också världens mest sadistiska jobb med tanke på hur vissa lekplatser är utformade (tänk 3-meters fall till stålbalk med tänderna före). Och ja, brukar provleka…och ja, jag vågar knappt klättra ner ibland
Haha. Tyvärr så uppfinner jag inget, kanske lika bra det iofs :)
Var bor du? Vi ska nyanställa 3st i nästa år :)

Studerar fortfarande men har jobbat vid sidan om skolan sedan högstadiet och universitet har inte varit ett undantag. Jobbar inom förmögenhetsrådgivning / kapitalförvaltning på en större aktör inom sektorn. Men om allt går vägen kommer jag lämna finansbranschen och ta anställning som management konsult. Väntas skriva på för ett bolag nästa vecka :)

Jag är nyutexaminerad civilingenjör inom byggteknik och jobbar som byggnadskonstruktör. Jag har vid sidan om studierna jobbat som taxichaufför, ett lärorikt jobb som jag faktiskt saknar. Har sneglat lite mot doktorandstudier och forskning, men vet inte ifall jag orkar fortsätta plugga.

Senast ändrad:
Jobbar med digital marknadsföring i Helsingfors. Social media, SEM och SEO. Vi jobbar mycket med svenska företag som skall in oå den finska marknaden.

Tillbaka
Topp