Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det låter ju märkligt? Denna(Certina DS 200 ph) borde man väl kunna beställa på vilken Klockmäster som helst? Är det i Sverige den släpps i november förresten? Jag vill ju helst vara först i Världen med denna så klartHar ställt frågan om tilldelning till Sverige @Hallis skrev att KM Fältan bara skulle få tre vilket jag tycker låter lite.
Tyckte jag läste att den är 11,5 mm tjock och så 39 mm diameter.Ja, den är fin den där. Fick du nått mått?
Har ställt frågan om tilldelning till Sverige @Hallis skrev att KM Fältan bara skulle få tre vilket jag tycker låter lite.
Har inte hört ett dugg från AD där jag ställde mig i kö på den röda seadwellern efter förra Baselmässan. De lär väl höra av sig 2035 eller så.
Gissar på Bergströms... och då är min följdfråga: varför hade du förtroende för dem från början?Samma här. Har tappat förtroendet för ”min” rolex AD...
Gissar på Bergströms... och då är min följdfråga: varför hade du förtroende för dem från början?![]()
Tack och lov för bättre handlare, med mindre personalomsättning och färre ICA-handlare som kunder.Bra fråga.
Deep Sea
Pelagos
Pelagos med vänsterkrona
SD43
Inte ett ljud angående någon. Känns som de droppar mitt namn och nummer direkt i återvinningen. Tack och lov för K&S här.
Har du bara hört av dig en gång? Tror det är viktigt att hos vissa handlare ligga i lite och visa fortsatt intresse. Annars har glassen rättBra fråga.
Deep Sea
Pelagos
Pelagos med vänsterkrona
SD43
Inte ett ljud angående någon. Känns som de droppar mitt namn och nummer direkt i återvinningen. Tack och lov för K&S här.
Mm.. Inte minst med tanke på att den är en halvmesyr utifrån vad folk egentligen hade velat ha (även om förvånansvärt få här uttalat det så; är dock tämligen säker på att många håller med). Jubilee utan möjlighet att byta till Oyster.. Ändlänkarna... Sen är Rolex Rolex och masshysterin kör igång ändå..Hur många som står i kö på pepsi kommer att plasta av och faktiskt använda klockan? Få tror jag!
Nej, Bergströms har endast intresselista, ej möjligt att lägga handpenning. Vad jag har hört är det så även hos andra AD.Ni som har ställt er i kö på Pepsin, har ni betalat handpenning?
La handpenning på en SD43 hos en AD i Stockholm och tror fler kör den varianten.Nej, Bergströms har endast intresselista, ej möjligt att lägga handpenning. Vad jag har hört är det så även hos andra AD.
Den är ju onödigt stor?Den lilla retrodykaren från Certina DS200 ph måste jag lägga vantarna på.
Jag fick lägga handpenning på 116500, 10k, på KronsNej, Bergströms har endast intresselista, ej möjligt att lägga handpenning. Vad jag har hört är det så även hos andra AD.