13 på länk tror jag.Vad kostar seikon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
13 på länk tror jag.Vad kostar seikon?
Juni stod det på tudors instagramDet verkar ännu oklart. Hodinkee har rapporterat ”senare i år”. Någonstans såg jag att man kunde förboka för leverans tidigt i juni!
Extremt bra på den bilden, har helt missat.13 på länk tror jag.
Extremt bra på den bilden, har helt missat.
Ref? Länk till nån bra videoreview?
Har bokat en certina ph200 jag med. Lång väntan till september, hoppas man får en.
Betalar man något tex "deposit" när man ställer sig i kö för tex rolex gmt?Är det svensk AD som har sagt september? Lite nyfiken bara då Certina själva har sagt att säljstart är under oktober.
Betalar man något tex "deposit" när man ställer sig i kö för tex rolex gmt?
JaJag har varit förbi Bergströms och anmält mitt intresse till Tudor GMT och BB 58. Är väl egentligen 58 som lockar mest men ville ändå klämma lite på GMT.
Vad tycker ni generellt om att köpa klocka på länk kontra läderarmband? I mitt tycke gör sig black bay bättre på ett läderarmband med lite vintage-look än på länk men samtidigt är det ju lättare att komplettera en länk med ett sjyst läder senare än att köpa på läder och komplettera med en länk.
Är det värt att ha lagt till den extra slanten för länk när man väl beslutar sig för att sälja klockan tror ni?![]()
Betalar man något tex "deposit" när man ställer sig i kö för tex rolex gmt?
Jag har varit förbi Bergströms och anmält mitt intresse till Tudor GMT och BB 58. Är väl egentligen 58 som lockar mest men ville ändå klämma lite på GMT.
Vad tycker ni generellt om att köpa klocka på länk kontra läderarmband? I mitt tycke gör sig black bay bättre på ett läderarmband med lite vintage-look än på länk men samtidigt är det ju lättare att komplettera en länk med ett sjyst läder senare än att köpa på läder och komplettera med en länk.
Är det värt att ha lagt till den extra slanten för länk när man väl beslutar sig för att sälja klockan tror ni?![]()
Man köper absolut med länk. Jag kommer hålla mig lite tills begagnade dyker upp men länk är ett krav för mig iaf.Jag har varit förbi Bergströms och anmält mitt intresse till Tudor GMT och BB 58. Är väl egentligen 58 som lockar mest men ville ändå klämma lite på GMT.
Håller med där, tänkte precis samma sak.Den där divern ser ju grym ut! Påminner mig lite om denna:
![]()
Är den 40mm? Blackbayen altsåNu när SIHH & Basel är över så vore det kul att se vilka klockor som folk har lagt beställningar på. För min del blev det två beställningar. Först ut Rolex 126710, föga förvånande mässans stora snackis. Ställde mig i kö efter några minuter, men räknar inte med att få klockan inom 2 år minst men skadar inte att ställa sig i kö.
![]()
Den andra klockan är Tudor Black Bay 58, tycker det här var ett riktigt bra släpp som förhoppningsvis resulterar i fler modeller framöver. Storleken känns mycket bättre än vanliga bb som jag tycker är lite för klumpig.
![]()
Så vad har ni på gång?
39Är den 40mm? Blackbayen altså
Ja den där var riktigt go! Kanske skulle skriva upp sig på en...Även om jag blev lite sugen på GMT-Pepsin så är det ett lätt val för mig.
Certin DS 200 ph kommer jag med stor sannolikhet att köpa.
![]()
![]()
Samma där jag anmält intresse. Ingen handpenning. Är beskedet genomgående ca 2 års väntetid?Där jag försökt har de inte velat ta handpenning, då de inte kan garantera leverans av modellen.
De vill säkerligen hålla det lite öppet om hur de ska prioritera tilldelningen också gissningsvis.