Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det behöver du inte. Du kan vara helt lugn.Skulle inte röra den med en tång (nål).
Sjukt snygg, dreglar hela vägen till bankenJag trodde jag var klar med moderna Rolexklockor ( gillar mest vintage/semivintage) men den här fångar mitt intresse! Fan oxå....
Fördelen är väl att det inte blir 10års väntetid......
![]()
Är också väldigt förtjust i den och sugen på att köpa. Det enda tråkiga tycker jag är att den inte kommer med länk. Det är ju ändå en 200m-dykare och då ska det vara länk tycker jag. Men enligt Certina är det "eventuellt på gång" lite senare. Får hoppas det kommer!![]()
Certina PH200M reissue ska inhandlas. Bara att baksidan är tillbaka motiverar ett köp. Börjar redan stressa upp mig över risken att bli utan.
Tudor GMT är extremt lockandeJag har snöat in på Tudor GMT och JLC Polaris automatic även om den inte släpptes på Basel2018. Men vilken av dom båda som för följa med hem är osäkert. Kanske båda?
![]()
![]()
Ja, jag gillarn verkligen. Inhouseverket är verkligen spännande och priset är ju nästan billigt med tanke på vad man får!Tudor GMT är extremt lockande![]()
Håller helt med, kan dock inte låta bli att gräma mig över att jag sålde den Coke GMT Master 2 jag köpte ny ur butik för 27' år 1996.Ja, jag gillarn verkligen. Inhouseverket är verkligen spännande och priset är ju nästan billigt med tanke på vad man får!
Mohahahaa, ja fast det är alltid lätt att vara efterklokHåller helt med, kan dock inte låta bli att gräma mig över att jag sålde den Coke GMT Master 2 jag köpte för 27' år 1996.
Dagens haussade nypriser anser jag vara det tristaste med att ha detta intresse![]()
Väldigt fin i strap. När släpps dessa tro?Jag kommer sannolikt att ställa mig i kö för 126710 pepsi, men då det är en närmast akademisk exersis i och med väntetiden, så kan det även bli en Tudor pepsi under en tid.
En av mässans höjdpunkter för min del var annars definitivt Zenith Defy Classic:
![]()
![]()
Från 5900 USD på läder/gummi kan den komma att bli ett mycket bra plåster på såren nu när IWC slutat med ingyn!
Jag har visserligen obalanserat många dressare (läs icke-dykare) som det är, men det kommer bli svårt att hålla sig borta från en blå-tavlad på länk!![]()
ELLER KAN DEN KOMMA TIDIGARE?!Lutar åt en billigare sommarklocka. En Hamilton khaki Mechanical 38mm. Kommer till Sverige i maj
![]()
Fast det där är den med svart urtavla va?ELLER KAN DEN KOMMA TIDIGARE?!
![]()
Sjukt värt köp för övrigt, är svinnöjd med allt förutom lumen (bortskämd med Seiko).
I vilket fall så är den riktigt grymELLER KAN DEN KOMMA TIDIGARE?!
![]()
Sjukt värt köp för övrigt, är svinnöjd med allt förutom lumen (bortskämd med Seiko).
Den där divern ser ju grym ut! Påminner mig lite om denna:Bell & Ross, som jag knappt tittat mot förut, imponerade mest på mig, dels de två vita somriga varianterna på sportflygtemat, den transparenta ice eller så får man gå bakåt för att hitta Fantomenklockan. Kul att upptäcka ett nytt (för mig) märke med skaparkraft, https://www.bellross.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den där divern ser ju grym ut! Påminner mig lite om denna:
![]()
Det verkar ännu oklart. Hodinkee har rapporterat ”senare i år”. Någonstans såg jag att man kunde förboka för leverans tidigt i juni!Väldigt fin i strap. När släpps dessa tro?
Vad kostar seikon?![]()
![]()
![]()
Det verkar bara bli japanskt för mig i år men JLC Polaris är riktigt schysst. JLC brukar ju tappa en hel del när de lämnar butiken och priset är ju rätt OK från början så kanske kanske.