Var kan jag köpa svenska böcker (EPUB) för Kindle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte köpt men däremot lånat på biblioteket och konverterat så jag med Calibre som bibliotek kan läsa dem på min Kindle.Var kan jag köpa svenska böcker (EPUB) för Kindle?
Inte köpt men däremot lånat på biblioteket och konverterat så jag med Calibre som bibliotek kan läsa dem på min Kindle.
Läser nu denna. Författaren till The Martian som var ypperligt bra.
Skrattar mest åt hur dålig den är. Overkliga scenarion? Javisst, varje kapitel är impregnerade av dem.
En sci-fi bok ska ju vara lite overklig och givetvis fantasifull... men denna är på skojar du med mig?! nivån.
Titeln är dock cool.
Tack. Scipio. Det glädjer mig att du hade behållning av boken.Jag läste nyss ut Pojken med smörkniven, som det tipsades om här i tråden. En väldigt vackert skriven bok, lärorik om de människor som är annorlunda, de som inte passar in, de som inte syns av de flesta av oss. Samtidigt en djupt human bok som berörde mig mycket. Den går under skinnet. Tack för allt jag fick inblick i.
Den har många nivåer den boken. Jag känner igen mig i mycket fast i helt andra sammanhang, inte minst i hur de mest utsatta förlorar möjligheten till ett bättre liv bara för att anställda inte brinner för uppgiften. Sen är det intressant att se hur trasiga människor med olika bakgrunder och förutsättningar kan berika varandra till stordåd. Boken tar upp många delar som berör, upprör och värmer men det får stanna så. Stark historia helt klart.Tack. Scipio. Det glädjer mig att du hade behållning av boken.
Har du hunnit läsa den @Tactical trader ?
Kolla böcker av Lars Wilderäng, han kör mycket på det temat.Nån som har tips på liknande böcker som serien om Anton Modin av Anders jallai? Förutom Hamilton då.
Typ underrättelsetjänst, spioner, grodmän, kalla kriget/nutid, fiction fast med verkliga händelser eller alternativa teorier..
ja nåt sånt
Tom Clancy kör jag på. Gillar dem som fasen!Nån som har tips på liknande böcker som serien om Anton Modin av Anders jallai? Förutom Hamilton då.
Typ underrättelsetjänst, spioner, grodmän, kalla kriget/nutid, fiction fast med verkliga händelser eller alternativa teorier..
ja nåt sånt
Kolla böcker av Lars Wilderäng, han kör mycket på det temat.
Tackar, ska kolla in demTom Clancy kör jag på. Gillar dem som fasen!
Kolla John le Carré.Nån som har tips på liknande böcker som serien om Anton Modin av Anders jallai? Förutom Hamilton då.
ja nåt sånt
Ah, läste den förra året. Mycket bra.Semesterboken och semesterklockan på plats
Har jobbat mig igenom denna. En ansedd krigsveteran från WW2 mördar ortens präst utan att yppa motivet. Det stora "avslöjandet" kommer i slutet. Men alldeles för tråkig bok och inget aha i slutet. Grym men intressant beskrivning av hur japanerna behandlade amerikanarna (och filippinerna) efter deras kapitulation - men inget som räddar boken.
Ah, läste den förra året. Mycket bra.
Av hans senaste katalog vill jag minnas att jag tyckte Under Kupolen och Drömfångare var bra. Annars så tycker jag han hade sin storhetstid på 70- och 80-talet.Du hade rätt, den var grym! några fler Stephen king böcker man måste läsa?
Av hans senaste katalog vill jag minnas att jag tyckte Under Kupolen och Drömfångare var bra. Annars så tycker jag han hade sin storhetstid på 70- och 80-talet.
Läs även hans sons, Joe Hill, bok En Hjärtformad Ask.
Jag ska läsa Knausgård. Skulle du säga att det här är boken att börja med?Läste precis färdigt denna. Bra men långa filosofiska utläggningar som iofs inte är oväntat om man läst Knausgård innan…
Jag skulle hoppat rakt in i Min Kamp personligen. Annars är väl Ut ur Världen kanske den mest ”lättlästa” även om ämnet i sig kan vara lite jobbigt för en del.Jag ska läsa Knausgård. Skulle du säga att det här är boken att börja med?