Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt ok. Som vanligt har han lite svårt att få ihop det på slutet när allt eskalerar... I övrigt så tyckte jag att Kupolen var bra också.Läste nyligen boken "Väckelse" av Stephen King.
Tyckte den var bra och skulle kunna rekommendera den till alla, kanske speciellt till folk som läst andra King-böcker
Ja jag hade nog önskat mig ett bättre slut på boken.Helt ok. Som vanligt har han lite svårt att få ihop det på slutet när allt eskalerar... I övrigt så tyckte jag att Kupolen var bra också.
Jag själv har planer på att läsa den boken!Läser ''Det som inte dödar oss'' av David Lagercrantz (stieg larsson). Har bara kommit ungefär 75 sidor men får se om David kan få till det lika bra som Stieg. Alla andra millenium böckerna var så sjukt bra!
Med risk för att göra dig besviken: Nej, han lyckas inte lika bra.Läser ''Det som inte dödar oss'' av David Lagercrantz (stieg larsson). Har bara kommit ungefär 75 sidor men får se om David kan få till det lika bra som Stieg. Alla andra millenium böckerna var så sjukt bra!
Tråkigt att han inte lyckades lika braMed risk för att göra dig besviken: Nej, han lyckas inte lika bra.
Själv lyssnar jag på Anders Jallais serie om Anton Modin. Intressant angående svensk underrättelsetjänst, mordet på Palme, ubåtar, Bilderberggruppen mm. Är inne på sjätte och senaste boken.
https://www.storytel.se/serie-Anton Modin
Ja. Jag gillade verkligen Stiegs böcker i serien.Tråkigt att han inte lyckades lika bra
Spetsnaz Sovjets Hemliga terrorarmé av Viktor SuvorovSökt tips på faktaböcker/ljudböcker gällande rysk bevakning i våra vatten och på land, tips på böcker som behandlar ubåten som gick på grund Karlskrona 1981.
Självbiografier i ämnet Rysk underrättelse tjänst, avhoppare tex.
Nån med tips på titlar och författare?
Spetsnaz Sovjets Hemliga terrorarmé av Viktor Suvorov
Ingen storslam men rätt mysig tycker jag.
Eller är du mer ute efter handgripliga manualer och metoder?
Sen har du ju Operation Garbo I-III, samt uppföljarna Narva och någon till.Tackar får kika på den, nej inga manualer i den bemärkelsen
Sen har du ju Operation Garbo I-III, samt uppföljarna Narva och någon till.
Skrivna av Harry Winter (bo hugemark)
Dom är faktiskt bra allihopa, dom är otroligt realistiska och genomtänkta efter tillgängliga scenarion.
Ja det är dom faktiskt, dom hade jag glömt bort nästan.Läste igenom hela Garbo för första gången förra vintern men har glömt bort Narva, måste inhandlas vid tillfälle.
(Och på det spåret är faktiskt Wilderängs två serier också läsvärda).
Svarar några år försent. En målare med mästarhand. En favorit bland svenskarna som jag hade tur att träffa när vi tog natthamn på Klädesholmen i GBG skärgård där han bodde. Stark intigritet. Ulf Lindes bok är storstilad och dom stod varann nära. Kul att du har den!!!@Pictor ! Fick hem idag med signerad dedikation av Skager.
Har just läst deras böcker om Heijbyaffären och om Olle Möller. Deras språk är så otroligt lättflytande, dom fångar tidsandan så skarpt och gör mig som läsare så fångad att jag börjar googla en massa kringfakta.
Kul att du träffat honom och bättre sent än aldrig Såg en dokumentär om honom i samband med stora utställningen på Waldemarsudde. Helt knockad!Svarar några år försent. En målare med mästarhand. En favorit bland svenskarna som jag hade tur att träffa när vi tog natthamn på Klädesholmen i GBG skärgård där han bodde. Stark intigritet. Ulf Lindes bok är storstilad och dom stod varann nära. Kul att du har den!!!