Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inne på tredje läsningen på 15 år på denna. Underbar!
Det mesta han skrivit är grymt bra!Stridens skönhet och sorg av Peter Englund är en måsteläsning.
Sonen är riktigt bra, Även "Rust" av Philip Meyer rekommenderas.Läser eller rättare sagt läste 11/22/63 av Stephen King, lagt läsandet på hyllan en stund. Men en bok jag verkligen kan rekommendera för lyriska läsare, denna vill man knappt lägga ifrån sig, Sonen av Philipp Meyer. Sinnes bra bok!
Helt ok. The Graveyard Book är ännu bättre.Avslutade inatt. Låg och bölade resten av natten. Gaiman levererar som alltid.
Hur gick försöket? Hojta till när du läst stycket om när Ignatius skriver ett brev till Levy PantsTroligtvis den bok jag har blivit rekommenderad flest gånger att läsa. Har börjat två gånger tidigare utan att komma in i boken och få tillräcklig känsla för att läsa vidare. Tror det är ett omen att den dyker upp här i tråden och det blir tredje gången gillt nu, den åker fram ikväll
Läser Murakamis nya bok Killing Commendatore.
Murakami är en stor favorit hos mig så jag är inte opartisk när jag rekommenderar den.
Kan även rekommendera "The wind up bird chronicle", en av de bästa böckerna jag läst.
Absolut en klassiker, och om du inte läst "wind up bird chronichle" så gör detJag som precis tänkte rekommendera hans bok "Kafka på stranden". Underbar.
Hur gick försöket? Hojta till när du läst stycket om när Ignatius skriver ett brev till Levy Pants
Gammal post jag vet men skoj att se någon annan som också läser serier. Saga (eller Image överlag) är också en personlig favorit. Är väl den och TWD jag ser mest fram emot varje månadJag har precis fått hem volym #4 av Saga, skriven av Brian K Vaughan och illustrerad av Fiona Staples, som släpptes i december. Och om den följer de tidigare tre volymerna så kommer den vara mycket underhållande och bra. Har ni aldrig läst en grafisk novell men gillar action, Science Fiction, Star Wars, humor, Romeo & Julia-romans, och/eller lite "nudge nudge, know what I mean" så kan jag verkligen rekommendera denna novell-serie.
Jag läste första samlingsvolymen av TWD, men efter att de hade ihjäl den lilla grabben så tycker jag att den blev för osmaklig. Men den var bra tills dess att den passerade min gräns.Gammal post jag vet men skoj att se någon annan som också läser serier. Saga (eller Image överlag) är också en personlig favorit. Är väl den och TWD jag ser mest fram emot varje månad
Hrrm, jag sitter och försöker komma på vem du menar men det var alldeles för länge sedan jag läste början. Men sen är det ju också en och annan som stryker med i den serien. Anyway, kul med serier. Säg till om du kommer på något annat bra tipsJag läste första samlingsvolymen av TWD, men efter att de hade ihjäl den lilla grabben så tycker jag att den blev för osmaklig. Men den var bra tills dess att den passerade min gräns.