Inte en bok man halar upp under flygning. Spännande. Hjälper inte det minsta mot min flygrädsla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har jag sjukt högt ställda förväntningar.
Har någon läst denna på sistone? Läste den för 15+ år sedan och vill minnas att jag tyckte att den var grymt fängslande och bisarr. Funderat på att läsa om för att verifiera men inte tagit mig tid att leta på ett ex:
Startpistolen | Claes Holmström | Pocket
www.norstedts.se
Har ni hunnit läsa klart denna? I så fall vad tycker ni?
Höga förväntningar!
Har ni hunnit läsa klart denna? I så fall vad tycker ni?
Självupplevt som soldat under det första Tjetjenienkriget och som krigskorrespondent under det andra. Den råhet man behandlar sina fiender med har säkert sitt ursprung i den råhet som officerarna behandlar soldaterna med. Skrämmande läsning, som påminner mycket om vad ryssarna har för sig i Ukraina nu. Historien har ju en viss förmåga att upprepa sig ...
Åh vad kul! Får kamma hem en snart. Håller på att skaffa en liten läslista inför sommaren.Läste ut den för ett par månader sedan.
Helt klart läsvärd. Intressant livsöde. Ledde också till en hel del googlande och wikisurfande för egen del.
Återkom gärna med vad du tycker.Inte än men sommarlektyren är räddad.
Återkom gärna med vad du tycker.
Själv läser jag denna. Har kanske 20% kvar. Bra bok med trevligt språk - jag lär mig många nya ord (och då har jag ändå bott i USA i 10 år och tycker mig kunna engelska ganska bra..) Handlar om en häxprocess i en liten nybyggar-ort i USA år 1699.
Tusen strålande solar är riktigt bra tycker jagEfter ett långt uppehåll från läsning tog jag äntligen tag i det.
Håller med men lite seg emellanåt.Tusen strålande solar är riktigt bra tycker jag
Tusen strålande solar är riktigt bra tycker jag
Inte än, men den är på listanLäst Flyga drake? Också väldigt bra.
Har inte hunnit läsa så mycket i sommar men sommarens bästa bok var helt klart denna. Handlar om ålen som djur och kulturarv men också författarens relation till sin far. Väldigt läsvärd!
Läste precis den förra veckan med, tyckte om den.Läste klart den här. Perfekt sommarläsning.
En gul container dyker upp i Norrtälje en dag och folk börjar tappa vänligheten. Bra story rakt igenom - inte lika blodig som "Låt den rätte komma in". Slutet och epilogen är väl lite för mycket "Hollywood", men det kan jag bortse ifrån - det är så få sidor ändå.
Den stora behållningen är inte historien utan de fem/sex huvudkaraktärerna och hur de och deras förhållanden gentemot varandra utvecklas (och invecklas) genom boken.
Denna var bra.
Nästa bok ut. Har verkligen sett fram emot att läsa denna
Har läst ca 1/3 av boken. Vill ärligt säga att jag måste emellanåt kämpa mig genom läsningen. Han skriver fint men vill verkligen läsa ut boken. Får hoppas på att den snart blir bättre.Läste den för ett par år sedan. Inte riktigt min kopp te. Men ska bli skoj att höra vad du tycker om den!