Ja, Ulysses är en svårtuggad tegelsten.Behövde en paus efter 250 sidor Ulysses så fick bli en omläsning av denna
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, Ulysses är en svårtuggad tegelsten.Behövde en paus efter 250 sidor Ulysses så fick bli en omläsning av denna
![]()
Behövde en paus efter 250 sidor Ulysses så fick bli en omläsning av denna
![]()
Jag läste den efter Skärvorna och tycker tyvärr inte att den håller samma kvalitet. Men när Victor kommer fram till resemålet börjar handlingen ta lite mer fart! Det gäller dock att hänga med på detaljerna även innan dess..Börjat med Glamorama Bret Easton Ellis. Lite svårt att komma in i boken.
Någon som läst och vill prisa den så jag får lite motivation?
![]()
TackJag läste den efter Skärvorna och tycker tyvärr inte att den håller samma kvalitet. Men när Victor kommer fram till resemålet börjar handlingen ta lite mer fart! Det gäller dock att hänga med på detaljerna även innan dess..
Kan hålla med om att den är lite trögstartad, men absolut läsvärd!Börjat med Glamorama Bret Easton Ellis. Lite svårt att komma in i boken.
![]()
Tog sin lilla tid men nu har jag läst klart Glamorama.Kan hålla med om att den är lite trögstartad, men absolut läsvärd!
Nu minns jag inte riktigt på detaljnivå men fick också känslan av att hela grejen är att man inte riktigt ska fattaTog sin lilla tid men nu har jag läst klart Glamorama.
Håller med om att den blev bättre och bättre ju längre man kom i boken.
Sen kan man ju bli galen på Bret då man inte fattar (man ska väl inte riktigt fatta antar jag).
Men överlag rätt bra ändå.
Går nu motsatt riktning och läser nu skärvorna. Läste Glamorama för ganska länge sedan och vill minnas jag gillade den.Börjat med Glamorama Bret Easton Ellis. Lite svårt att komma in i boken.
![]()