Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samtidigt är Airstarn rätt generisk, man kan få en mycket lik för dryga 2000kr.Är själv väldigt förtjust i Aquastar Airstar. Missade en för nån vecka sedan med en hårsmån.. Skulle vara perfekt i din samling @frere
Har lagt ett bud på denna själv..
Möjligt. Men det blir inte riktigt samma sak ändå. Finns många porrmans Heuers också, blir inte en Heuer för detSamtidigt är Airstarn rätt generisk, man kan få en mycket lik för dryga 2000kr.
Finns ju typ inga och de som finns är ju svindyra. Men hittar du en billig får du säga till.Möjligt. Men det blir inte riktigt samma sak ändå. Finns många porrmans Heuers också, blir inte en Heuer för det
Stowan som Tornet säljer.. Sen har du alla de där Panda historierna från Zodiac, Hamilton, BWC, Tradition.. men de e klart, de är inte lika billiga som de var förr..Finns ju typ inga och de som finns är ju svindyra. Men hittar du en billig får du säga till.
Ligger annars en grym AVI och väntar på dig på CTAlltid korkgluggarna öppna efter dessa. Chronomat 769, 801, 808 och 81950 aopa:
De är ju inga riktiga PMH, de är ju bara samtida. DE måste ju dela boett för att det skall räknas.Stowan som Tornet säljer.. Sen har du alla de där Panda historierna från Zodiac, Hamilton, BWC, Tradition.. men de e klart, de är inte lika billiga som de var förr..
Det där ett riktigt toppex alternativt duktigt renoverad. Grym oavsett! Men inte på min listaLigger annars en grym AVI och väntar på dig på CT
Näe, en måste ju ha en vattentät pandakrono (späckhuggare!) av anständigt slag. Skulle vara mot en space compax då..Har du fortf. tankar på att sälja den där Movadon @frere ?
Är väl jag som snurrar lite kanske.. Är ju en enda röra av subcontractors vad gäller boetter, tavlor, visare, urverk osv..De är ju inga riktiga PMH, de är ju bara samtida. DE måste ju dela boett för att det skall räknas.
Neh, de brukar kallas PMH men jag håller inte med. Känns endast som taskig renommésnyltning annars tycker jag.Är väl jag som snurrar lite kanske.. Är ju en enda röra av subcontractors vad gäller boetter, tavlor, visare, urverk osv..
Läste en intressant grej..Neh, de brukar kallas PMH men jag håller inte med. Känns endast som taskig renommésnyltning annars tycker jag.
Råfrän! I övrigt inget att tilläggaInput på denna?
Ändrade mig, i övrigt har jag visst något att tillägga! Sjukt fin faktiskt, särskilt visarna är otroliga. Andas extremt mycket ~1960 för mig, som att spring runt med hela jäkla Bell Labs på handleden! Någon som har tips på något liknande, mer lämpligt för en feg nybörjare? (läs; rimligt pris ;P)Råfrän! I övrigt inget att tillägga
Som man har önskat sig sedan man var en liten grabb att man en vacker dag skulle få tag i de byxornaHehe, du har pressenterat tre nya fantastiska vintageklenoder på mindre än en vecka.
Sprungit på en guldåder eller fått tag på "Guldbyxorna" (Pojken med guldbyxorna)?
fast inte med Val.72...Samtidigt är Airstarn rätt generisk, man kan få en mycket lik för dryga 2000kr.
Verkligen inte. Med rätt lik syftade jag på boett och vridring. Man fastnar alltid för olika saker men för mig kändes inte Aquastaren så kul i det prisläget.fast inte med Val.72...
Kul! MonoChrono är grejer det. Gärna en öppningstråd med mycket bilder när den anländerGammal skrutt? Alltid velat testa en kronograf med emaljtavla.
Helgrym - står på min önskelista. Men den gör sig ack så mycket bättre på en länk, gärna BoR!Input på denna?
Sneglat på dessa 70- 80-tals militär-Hamilton rätt länge men har inte hittat "rätt" än.
Tips på sådana?Samtidigt är Airstarn rätt generisk, man kan få en mycket lik för dryga 2000kr.
aktionssiter i allmänhet brukar ha många äldre ur, även guld/konsthandlare eller liknande butiker brukar ha äldre ur. Såg några i gbg från omegaJag är på jakt efter en klocka i stål och gärna med brun läderrem i prisklassen 2 000 - 4 000 kronor. Föredrar en enkel urtavla utan datum.
Klockan nedan auktioneras ut hos Kaplans i helgen. Jag har tänkt ta en närmare titt på den men är rädd för att den är illa medfaren.
Har ni några tips på var jag kan börja leta någonstans? Och vad är det jag letar efter egentligen?
Motherfuckingcocksucker!!!Jag är på jakt efter en TG 195. Alla tips välkomnas
Du har en mening när det kommer till mig.. den är inte särskilt trevlig heller Gunvor.Motherfuckingcocksucker!!!