• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad sportar ni för cykel?

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Riktgt bra. Jag har cyklat en kilometer på bakhjulet på den, i uppförsbacke.

Slå det ni!
image.jpeg
 

Laurentius

Cartier
Nja, vi säljer både Scott och Giant till priser med bra marginal, och är ändå billigast i Sverige
Tja, i min bok är XXL ett varuhus med sportinriktning och inte en cykelbutik om du förstår skillnaden? Jag har varit inne i ett antal av era butiker och när det gäller cyklar är kunskapsnivån pinsamt låg på de "säljare" jag mött. XXL är fantastiskt duktiga på många sätt men när det gäller cyklar så säljer ni enbart på att ni är billigast och det är inget fel i det.
 

WBergdahl

Panerai
Tja, i min bok är XXL ett varuhus med sportinriktning och inte en cykelbutik om du förstår skillnaden? Jag har varit inne i ett antal av era butiker och när det gäller cyklar är kunskapsnivån pinsamt låg på de "säljare" jag mött. XXL är fantastiskt duktiga på många sätt men när det gäller cyklar så säljer ni enbart på att ni är billigast och det är inget fel i det.
Håller helt med!
Cykelbutik är vi inte, men i min butik så är kunskapsnivån väldigt mycket högre än alla andra XXL! Vi har ju självklart ett stolpskott eller två, men vi är 6 personer på avdelningen som ÄLSKAR cykling och har kunskapen.
Innan jag började på XXL så hade jag bara varit i Bromma, och dom är pinsamma
 

Laurentius

Cartier
Håller helt med!
Cykelbutik är vi inte, men i min butik så är kunskapsnivån väldigt mycket högre än alla andra XXL! Vi har ju självklart ett stolpskott eller två, men vi är 6 personer på avdelningen som ÄLSKAR cykling och har kunskapen.
Innan jag började på XXL så hade jag bara varit i Bromma, och dom är pinsamma
Det låter ju fantastiskt bra, jag lovar kika förbi om jag har vägarna förbi!
 

Lapo Elkann

Cartier
2-Faktor
Ledig idag! Hela Ekerö var sopat :)
Vi körde från färjan till Rosenhills Musteri för en fika, men det var stängt... Sen tillbaks till färjan och tog en kaffe där. Sen cyklade vi in över Drottningholm, Hornstull, Älvsjö och in i Huddinge
Var det sopat från drottningholm in till kungsholmen? Vilken färja?
 
Topp