Kan inget om dem men jag tycker generellt att allt som går att köpa på nätet är kass!Kanske skulle kolla på Cervélo också. Eller vad säger ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inget om dem men jag tycker generellt att allt som går att köpa på nätet är kass!Kanske skulle kolla på Cervélo också. Eller vad säger ni?
Scott, Trek och Specialized också alltså?Kan inget om dem men jag tycker generellt att allt som går att köpa på nätet är kass!
Kan man inte köpa det mesta på nätet?Kan inget om dem men jag tycker generellt att allt som går att köpa på nätet är kass!
Tror inte du får sälja Trek och Specialized på nätet egentligen, inte som premium-dealer iaf med allt vad det innebär. Sen fuskar ju vissa, men såna handlare brukar man kunna gnälla på så får de kreditutrymmet kraftigt minimerat.Scott, Trek och Specialized också alltså?
Jag kan ju beställa dom från eran hemsida...Tror inte du får sälja Trek och Specialized på nätet egentligen, inte som premium-dealer iaf med allt vad det innebär. Sen fuskar ju vissa, men såna handlare brukar man kunna gnälla på så får de kreditutrymmet kraftigt minimerat.
Nej, det kan du inteJag kan ju beställa dom från eran hemsida...
Om man skulle släppa det italienska spåret och kolla på Specialized istället. Vad skulle du rekommendera för 25-30k?Nej, det kan du inte
Eddy Merckx!Om man skulle släppa det italienska spåret och kolla på Specialized istället. Vad skulle du rekommendera för 25-30k?
Tarmac Comp eller en Trek Emonda SL6!Om man skulle släppa det italienska spåret och kolla på Specialized istället. Vad skulle du rekommendera för 25-30k?
Kanske ska spana in Merckx trots allt. Trodde inte dom fanns i Göteborg med så hittade jag detta.Eddy Merckx!
Plockade hem min cykel idag efter en bikefit - har aldrig varit med om så skön känsla i en cykel!Kanske ska spana in Merckx trots allt. Trodde inte dom fanns i Göteborg med så hittade jag detta.
http://m.blocket.se/goteborg/OppningsREA_3__carbon_komfort_Merckx_Mourenx_65532313.htm
Tja, i min bok är XXL ett varuhus med sportinriktning och inte en cykelbutik om du förstår skillnaden? Jag har varit inne i ett antal av era butiker och när det gäller cyklar är kunskapsnivån pinsamt låg på de "säljare" jag mött. XXL är fantastiskt duktiga på många sätt men när det gäller cyklar så säljer ni enbart på att ni är billigast och det är inget fel i det.Nja, vi säljer både Scott och Giant till priser med bra marginal, och är ändå billigast i Sverige
Håller helt med!Tja, i min bok är XXL ett varuhus med sportinriktning och inte en cykelbutik om du förstår skillnaden? Jag har varit inne i ett antal av era butiker och när det gäller cyklar är kunskapsnivån pinsamt låg på de "säljare" jag mött. XXL är fantastiskt duktiga på många sätt men när det gäller cyklar så säljer ni enbart på att ni är billigast och det är inget fel i det.
Det låter ju fantastiskt bra, jag lovar kika förbi om jag har vägarna förbi!Håller helt med!
Cykelbutik är vi inte, men i min butik så är kunskapsnivån väldigt mycket högre än alla andra XXL! Vi har ju självklart ett stolpskott eller två, men vi är 6 personer på avdelningen som ÄLSKAR cykling och har kunskapen.
Innan jag började på XXL så hade jag bara varit i Bromma, och dom är pinsamma
Kannibalen regerar.Plockade hem min cykel idag efter en bikefit - har aldrig varit med om så skön känsla i en cykel!
Mourenx och den mer bekväma varianten, men fortfarande en riktigt schysst cykel
Nice - nu ska det rullas!Då va det klart. Det blev en De Rosa trots allt .
Det kan du ge dig fan på!Nice - nu ska det rullas!
Halvdag? Sopat? Hur kör ni?Sitter på en halvvägs-fika just nu
Ledig idag! Hela Ekerö var sopatHalvdag? Sopat? Hur kör ni?
Var det sopat från drottningholm in till kungsholmen? Vilken färja?Ledig idag! Hela Ekerö var sopat
Vi körde från färjan till Rosenhills Musteri för en fika, men det var stängt... Sen tillbaks till färjan och tog en kaffe där. Sen cyklade vi in över Drottningholm, Hornstull, Älvsjö och in i Huddinge
Slagsta - EkeröVar det sopat från drottningholm in till kungsholmen? Vilken färja?
Härligt! Är det Ekerövägen man ska köra eller är det mkt trafik?Slagsta - Ekerö
Jag cyklade inte hela vägen till Kungsholmen utan svängde upp vid Rålis och över Västerbron, men det var sopat där
Nästan ingen trafik!Härligt! Är det Ekerövägen man ska köra eller är det mkt trafik?