Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns inget bättre än känslan av att man ska blåsas ner i diket av en lastbil .Körde Ekerö idag, sjukt dålig cyckling i sthlm med mkt tung trafik även på helgerna.
Eller när en 19åring från Tullinge blåser ur sin hottade Bmw 320 till varvstoppet 0,3m från klungan på nynäsvägen...Finns inget bättre än känslan av att man ska blåsas ner i diket av en lastbil .
Haha, även det skapar lite spänning i vardagen .Eller när en 19åring från Tullinge blåser ur sin hottade Bmw 320 till varvstoppet 0,3m från klungan på nynäsvägen...
Alla blir snabbare, har roligare och helt enkelt ska ha heldämpat.Har ni några tips på bästa mountainbikes för ca 17k? Jag funderar lite på Specialized Crave Comp 29: https://www.specialized.com/se/en/bikes/mountain/crave/crave-comp-29/106298
Det är nu 20% på Sportson så den kostar nu 13k.
Andra tips? Tror ni den är bra?
Modelltips?Alla blir snabbare, har roligare och helt enkelt ska ha heldämpat.
Vilken typ av cykling är det? Snabbare och snällare terräng, eller trixigare och stökigare och mer utför?Modelltips?
Vet inte än, lagomt kanske Skämt åsido, tänkte börja cykla lite i Hellas och Lida men har inte cyklat MTB innan.Vilken typ av cykling är det? Snabbare och snällare terräng, eller trixigare och stökigare och mer utför?
I Hellas ska man ju ha en rejäl trailhoj. Alternativt en 29" med lite mer slag om man vill ha den lite mer mångsidig. Specialized Camber, Trek Fuel EX är exempel på dessa.Vet inte än, lagomt kanske Skämt åsido, tänkte börja cykla lite i Hellas och Lida men har inte cyklat MTB innan.
Ok tack för tips!I Hellas ska man ju ha en rejäl trailhoj. Alternativt en 29" med lite mer slag om man vill ha den lite mer mångsidig. Specialized Camber, Trek Fuel EX är exempel på dessa.
Annars om det ska vara en ren trailhoj är Trek Remedy 7 ohotad etta vad gäller pris kontra vad du får.
Mer cykel för pengarna har du här @AndersbackstromI Hellas ska man ju ha en rejäl trailhoj. Alternativt en 29" med lite mer slag om man vill ha den lite mer mångsidig. Specialized Camber, Trek Fuel EX är exempel på dessa.
Annars om det ska vara en ren trailhoj är Trek Remedy 7 ohotad etta vad gäller pris kontra vad du får.
Det där är ju som att ha en invicta för fan...Mer cykel för pengarna har du här @Andersbackstrom
http://www.bike-discount.de/en/buy/radon-slide-150-27,5-9.0-464080/wg_id-7243
Tveksamt! Sjukt mycket cykel för pengarna!Det där är ju som att ha en invicta för fan...
...men inte före en Trek!Tveksamt! Sjukt mycket cykel för pengarna!
Väljer en sån före en Scott alla dagar i veckan också
Skulle jag hitta en Trek där man fick lika mycket för pengarna hade jag självklart valt en Trek!...men inte före en Trek!
Smakfullt. Rätt märke!
Trek Fuel EX 29 SL 2017 sedan ett par dagar. Ja, funderar redan på att byta en del delar...
Närmast just nu ligger väl en Scott speedster 40. Bra eller anus?Tjena,
Ska köra Vättern, ngn som har tips på hoj? Jag kommer köra motionärstempo och har förutom racer även kikat på cyclocross/hybrid för att underlätta träningen då jag kuskar på varierat underlag till jobb och dyl. Är detta rätt tänkt? @Apansson @WBergdahl ?
Jag tänker sub 10 lax om möjligt, då jag tvivlar på att detta kommer göra mig till ngn jätteentusiast så är devisen "ju billigare desto bättre". Hellre 5' mindre, och 1 kg mer...
Jag har även en köpes här om ngn vill pitcha ngt:
https://klocksnack.se/threads/racerhoj-cyclocross.69559/
Tjena,
Ska köra Vättern, ngn som har tips på hoj? Jag kommer köra motionärstempo och har förutom racer även kikat på cyclocross/hybrid för att underlätta träningen då jag kuskar på varierat underlag till jobb och dyl. Är detta rätt tänkt? @Apansson @WBergdahl ?
Jag tänker sub 10 lax om möjligt, då jag tvivlar på att detta kommer göra mig till ngn jätteentusiast så är devisen "ju billigare desto bättre". Hellre 5' mindre, och 1 kg mer...
Jag har även en köpes här om ngn vill pitcha ngt:
https://klocksnack.se/threads/racerhoj-cyclocross.69559/
Team Sportia kan vara riktigt bra butiker, vet ej hur det är med ovan nämnda.
BMC är ett riktigt roligt märke, har spanat på just CX01an bland annat. En instegscykel från BMC eller Scott med extra flyttrea låter som en bra deal. Jag hade försökt välja annat än Bianchi och Nishiki, och aldrig någonsin tittat åt en Crescent.