• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tror ni om denna?

Fabian

Patek
2-Faktor
detta är så sjukt. när i HELVETE hittar man något värt ca 200-220 k hemma i byrålådan utan att veta vad det är?

stort grattis. jag är inte alls avundsjuk och bitter.
 

Frosse

Cartier
205K asså, gött tillskott. Själv hade jag behållt den om man inte var i direkt nöd av pengar, den lär ju inte tappa i värde precis :)
 

Malcolm Y

Omega
Nu ska jag lägga min Submariner längst in i byrålådan, nej först ska jag hälla i mig ett par liter starköl från ICA så att jag inte minns imorron. Hoppas på att hitta den om 20-30 år.
 

Andsan

Rolex
Tack Thomas :)

Thomas kom in på mitt arbetsrum med denna present för att visa sin uppskattning för att jag hjälpt honom med klockan som visade sig vara en raritet och fick ett lyckligt slut. Såldes på Kaplans för 205.000 kr

En samling av tre årgångar Bowmore 12 år, 15 år samt 18 år.
Dessa skall avnjutas under kalla vinterkvällar.



/Anders.S
 

Jens

Greedo
En helt galet fantastisk historia med ett bra slut! Jag blir rörd och får lite ståpäls.
Tack för att du delade med dig!



J
 
Topp