Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör en 15" pro köpt i år. Den funkar bra, men jag saknar Windows.
Tjejen har en Air från 2014 som börjar gå jävligt segt och hänga sig titt som tätt. Är detta normalt?
Beror på men den ska inte sega ner sig egentligen. Hur mycket ram? Hur mycket ledigt har ni på HDD? Är den apfull så blir datorn seg, Omni disk sweeper är ett bra program att ha installerat.Kör en 15" pro köpt i år. Den funkar bra, men jag saknar Windows.
Tjejen har en Air från 2014 som börjar gå jävligt segt och hänga sig titt som tätt. Är detta normalt?
Kan inte svara på frågorna nu, får kolla med henneBeror på men den ska inte sega ner sig egentligen. Hur mycket ram? Hur mycket ledigt har ni på HDD? Är den apfull så blir datorn seg, Omni disk sweeper är ett bra program att ha installerat.
Syftar du på min fråga om min flickväns två år gamla Air och försöker vara lustig?Kollade i min nyköpta PRO och den är från tidigt 2015 står det.
Alltså nästan två år gammal dator!
Är det normalt eller skall jag återlämna ?
Ping @Guskleto
Kollade i min nyköpta PRO och den är från tidigt 2015 står det.
Ping @Guskleto
Nope då hade jag citerat digSyftar du på min fråga om min flickväns två år gamla Air och försöker vara lustig?
Med tanke på priset på en Macbook är det under all kritik att den segar ner totalt så snabbt.
Om inte så visslar jag vidare.
Ok! Då visslar jag vidareNope då hade jag citerat dig
På förra sidan skrev du ju att du medvetet valde att köpa den gamla modellen... Den kom 2015. Jag kanske inte tycker att det är ett jättebra köp oavsett, men du måste väl själv ha bestämt att den passade dina behov bäst.Kollade i min nyköpta PRO och den är från tidigt 2015 står det.
Ping @Guskleto
Inte lönt att lämna tillbaka, modellen heter så (mid 15) 11,4 eller 11,5. Du får bara ut en som heter samma. Det är inte en dålig dator, ska gå att hitta till riktigt bra pris nu när nya Pro släppts. Njut av din dator, den kommer att snurra på bra i många år.Kollade i min nyköpta PRO och den är från tidigt 2015 står det.
Ping @Guskleto
Det är iofs aktuell modell jag köpt. Trist bara att min var så gammal redan nuPå förra sidan skrev du ju att du medvetet valde att köpa den gamla modellen... Den kom 2015. Jag kanske inte tycker att det är ett jättebra köp oavsett, men du måste väl själv ha bestämt att den passade dina behov bäst.
Kan det verkligen stämma? Skylake-processorn som sitter i nya MPB lanserades i slutet av 2015 så det verkar orimligt att du skulle ha aktuell modell.Det är iofs aktuell modell jag köpt. Trist bara att min var så gammal redan nu
Återlämna och köp den nya 13 tums Pro med Touch Pad. Det har du garanterat igen när du skall sälja denDet är iofs aktuell modell jag köpt. Trist bara att min var så gammal redan nu
Går väl att jämföra med att ha köpt en ny Rolle hos gråhandlare! Datorn är ju ny, men har agerat hyllvärmare ett tagKollade i min nyköpta PRO och den är från tidigt 2015 står det.
Ping @Guskleto
Någon som fått sin med touch bar ? Hur bra är den?![]()
Hur upplever du skillnaden på de 2? Har en Air idag som jag funderar på att byta ut men är rädd att Macbook är för "klen"
Vi pratar väl om den macbook som finna i andra färger än silver?
Hur funkar den när du allt på en gång?
Tack! Får åka in till Apple och titta mer på den. Även om det är avårt att få en uppfattning om den i butiken.
Enligt frun så är storleken viktig, jag anser att styrkan är viktigareÄr storleken och vikten viktigare än styrka så är valet enkelt.
Den är grym men jag använder mest min MacBook då den passar mig bättre.
Ok! Kör du iMessage nånting med touch baren ? Samt har du testat hoppa mellan flikarna i safari med hjälp av den osv?
Ska ta mig förbi Apple i Täby men tänkte jag men inte haft tid än.
Okej ! Får ta mig ned till Täby och pilla innna jag beställer.Är alldeles för invand med CMD 1, 2, 3 osv